Jump to content

Import

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, hier ben ik weer ;)

Ik heb net de eerste lijst van te exporteren wagens helemaal afgewerkt. Normaal kan ik nu 2 wagens importeren maar er staat nu een bord met 10 wagens (lijst 2). Waar staat het 'import' bord nu?

Met vriendelijke groeten

Nedved

Geplaatst: (bewerkt)

Import bord is nog steeds op dezelfde plek, alleen moet je wel even op de knop drukken om naar de import selectie te gaan. Volgens mij wordt dat wel aangegeven als je ervoor gaat staan.

Of brabbel ik nu onzin... snap je probleem niet helemaal.

Bewerkt: door Preddy

Als je dichtbij het bord gaat staan komt er op je scherm: Press trianglepq3.jpg/ ('F' op de PC) to view the vehicles available to import. Dit wil zeggen: Druk op trianglepq3.jpg of 'F' voor de beschikbare auto's om te importeren.

Mastertuner :*D

Bewerkt: door Mastertuner
Geplaatst:
Import bord is nog steeds op dezelfde plek, alleen moet je wel even op de knop drukken om naar de import selectie te gaan. Volgens mij wordt dat wel aangegeven als je ervoor gaat staan.

Of brabbel ik nu onzin... snap je probleem niet helemaal.

neen, bedankt, u hebt gelijk ;)

merci

Hoe zie je welke dag het is? want loopt niet parallel met echte wereld e

nedved

nedved

Als je tijdens het spelen de Tab toets ingedrukt houdt, krijg je je 'Stats' te zien. Je krijgt dan te zien hoeveel Respect je hebt, hoeveel Stamina je hebt, hoeveel Muscle je hebt, hoeveel Fat je hebt, en hoeveel Sex Appeal je hebt. Wanneer je de tab toets ingedrukt houdt staan er rechts onder de eerste 3 letters van de dag (in het Engels natuurlijk). Je drukt dus even snel op Tab wanneer je loopt en je zult je stats zien!

@post hieronder, voor de PS2 is het inderdaad L1, maar Nedved heeft hem op de pc :)

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

nedved

Als je tijdens het spelen de Tab toets ingedrukt houdt, krijg je je 'Stats' te zien. Je krijgt dan te zien hoeveel Respect je hebt, hoeveel Stamina je hebt, hoeveel Muscle je hebt, hoeveel Fat je hebt, en hoeveel Sex Appeal je hebt. Wanneer je die ingedrukt heb staat er rechts of links boven de eerste 3 letters van de dag (in het Engels natuurlijk). Je drukt dus even snel op Tab wanneer je loopt en je zult je stats zien!

Voor als je de PS2 versie hebt, is dit L1.

Kllerx

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...