MrKooKie Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Hyman Condo is de ergste! Outfit, Veel wapens, 3 Garages (!) en een Heli! Het slechste vind ik die meest noorde bij het North Point Mall! Reageren
thabri Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Vercetti Estate staan ook mijn helicopters Reageren
munitions Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2004 hoe heet dat huis met de heli en de vele garage's? bij het stadion Reageren
illegal8man Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 vercetti estate is de beste, mooie limo, infernus, heli, wapens enz. Reageren
Baffie Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Ik kom ook best wel vaak bij Sunshine Auto's: 20 auto's staan er klaar, en een spray'n'go (best vreemd de andere heten allemaal pay'n'spray) Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik save het meeste in Tommy's mansion, het minste in die ballen hut in Downtown. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik sla mijn spel meestal bij de Hyman Condo op. Daar kan ik gelijk naar de helicopter op het dak en heb ik drie garages vol met onverwoestbare auto´s. Ik sla ook wel eens mijn spel op in Apartement 3C, de vercetty mansion, of de Marina Carpark. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 In Tommy's mansion kun je ook gelijk naar de helikopter op het dak, moet je alleen even wat trappetjes op lopen. Reageren
Basssss Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Meest: Vercetti Mansion Sunshine Garage Hyman Condo Alle andere savehouses met een garage. Minst: Kolenhut op 2e eiland. Ijscofabriek De overige save ik af en toe als ik snel moet afsluiten of geen zin heb om naar een andere savehouse te rijden. Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Hyman Condo is zeker mijn favoriet: je kan er zeker 12 auto's kwijt en op het dak staan een maverick en de wapens na de 100 hiddens. En dan heb ik het nog niet gehad over de copbribe voor de deur. Ik save het minst bij mijn appartement in Ocean Beach; ik bedoel NIET het hotel, want dat is wel gaaf Reageren
Hackman Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik het meest in Tommy zijn Crib die eerst van Diaz was Het minst in dat lelijke hotel. Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Vercetti Estate, omdat je daar wat wapens, health en armor hebt liggen en daarbij ook nog eens een heli op je dak. Hyman Condo gebruik ik ook regelmatig, handig is wel dat daar de beloningen van de Hidden Packages komen alleen die heb ik niet Reageren
Bossinkje Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Meestal save ik bij Sunshine auto's. Kan ik meteen een auto meenemen als ik wegga. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Kan bij Tommy's mansion ook. Reageren
Roedi Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) Ik sla mn spel niet op in een savehouse, ik gebruik autosave. edit; lol verkeerde GTA sectie, dacht dat ik bij IV zat Bewerkt: 11 juni 2008 door Roedi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.