Jump to content

welk huis gebruik je het meest?


munitions

Recommended Posts

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    4

  • Bossinkje

    4

  • Baffie

    3

  • munitions

    2

  • 4 weken later...

Ik gebruik bijna altijd het Vercetti Estate. Maar als ik met de missies bezig ben en nog geen Estate heb, save ik meestal bij El Swanko Casa. Ik houd wel van luxe. Maar ik save nooit ergens waar geen garages zijn, tenzij er goede auto's (vlak)bij staan. Het Vercetti Estate heeft een Infernus voor de deur staan en ook nog een garage voor 2 auto's. Daarom heb ik die gekozen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij gebeurd het erg vaak dat er geen helikopters staan bij het Vercetti Estate. Mijn voorkeur heeft het Hyman Condo. Veel garages een helikopter op het dak en in de 1e garage heb ik ook nog een Sea Sparrow geschoven. Verder heb je wapens dicht bij, en kan je snel saven. Ook kan je snel wegkomen naar het dak als er veel politie achter je aan zit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Is er eigenlijk wel een safehouse die iemand het "meest" gebruikt. Voor zover ik weet, was ik in Vice City meestal in de stad zelf rond aan het rijden/schieten en zat ik niet te relaxen in een safehouse ofzo. Vercetti Estate is gewoon de makkelijkste, hij ligt centraal, je hebt er een auto/helikopter-aansluiting, je kunt er gemakkelijk met de boot komen, garage, meerdere wapens, zelfs 2 outfits na 100%, en ook nog het mooiste uitzicht van alle safehouses, lijkt mij dus vrij logisch dat iedereen dit als favoriete safehouse heeft, en dus ook het meest gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...