Jump to content

Kraan besturen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraaje want een iemand uit m'n buurt(visser23) heeft GTA: SA op de ps2en kon toen een kraan besturen :?

Weet iemand hoe dit kan? Oh ja, het was na de missie die je na '555 We Tip' kreeg.

Ik hoop jullie nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Groeten,

VWO-er

Geplaatst: (bewerkt)

dat kan inderdaad, niet dat het zo cool is ofzo maar de grote hijskraan op het bouwterrein achter je garage in doherty is bestuurbaar. als je er heen looopt zie je een kleine rode marker als je daar in loopt en op enter drukt (ik neem aan dat je em op de pc hebt anders de knop om in een auto te stappen) kun je em besturen. ook bij inport/export is een kraan te besturen en in las venturas ook ik post zo wel ff een kaartje

edit: hier is het kaartje de stip in LV weet ik niet zeker of die klopt

post-46023-1162568037_thumb.jpg

Bewerkt: door .Timothy

Er zijn in San Andreas wel wat kranen te vinden die te besturen zijn. Zo heb je natuurlijk de import/export kraan, maar ook een kraan met een magneet eraan, of een grote bal.

Heb even een kaartje gemaakt, die in Las Venturas weet ik niet precies te zitten, dacht ergens binnen het rondje. Instappen doe je door in het rode marker te gaan staan en op driehoekje te drukken.

post-48858-1162567808_thumb.jpg

Edit: Beetje aan de late kant blijkbaar...

Bewerkt: door Preddy
Ik heb een vraaje want een iemand uit m'n buurt(visser23) heeft GTA: SA op de ps2en kon toen een kraan besturen :?

Weet iemand hoe dit kan? Oh ja, het was na de missie die je na '555 We Tip' kreeg.

Ik hoop jullie nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Mvg,

VWO-er

Dit is de missie 'Deconstruction'. In deze missie kun je met de kraan inderdaat enkele gebouwtjes verwoesten met de kraan. De kraan in kan met de PS2 met het Triangle.gif, dit is het zelfde als de knop waarmee je een auto in kan. Ik zou zeggen probeer dat eens :)! Volgensmij is dat [Enter] maar als ik het mis heb kun je deze misschien ook nog eens proberen.

De kraan staat overgins achter de Xoomer garage :). Er zijn er zelfs nog meer, minstens 1 in Las Venturas en natuurlijk de Import & Export kraan.

Bewerkt: door .Timothy
Geplaatst:

Ja ik wist dat je die Import/Export kraan kon besturen maar die kraan achter je garage in Doherty niet en die van de quarry en Las Venturas al helemaal niet.......

Kan die kraan in Doherty San Fierro, de Quarry en Las Venturas ook op de PC????

Geplaatst:

maar er is niet zo veel aan die hijskraan, maar er is wel een fotosnap op die hijskraan achter de doherty garage

Geplaatst:

Ik vind het erg jammer dat ze dat kraan idee niet verder hebben uitgewerkt (Bijv.een rijdende kraanwagen met sloopbal of magneet zodat je de weg een beetje onveilig kan maken :bonk: ),nu is het inderdaad zo dat je niks kan uitvreten met die kraan dan alleen wat heen en weer zwiepen met die bal.

En zo vind ik het ook heel jammer dat de magneet-helicopter (die je bij de missie "up,up and away" gebruikt om die geldwagen te kapen) niet meer tegenkomt in het spel :-( (wat zou ik daar toch een hoop lol mee gehad hebben zeg :D

Voor de rest vind ik het nog steeds een schitterend spel hoor :engel: .

(hoewel ik nog wel een paar andere kleine dingetjes in het spel mis die dan weer wel in vice-city zaten :roll: )

Geplaatst:
maar er is niet zo veel aan die hijskraan, maar er is wel een fotosnap op die hijskraan achter de doherty garage

fotosnap???

Geplaatst:

fotosnap???

Om de 100% te behalen, moet je photo-opportunities fotograferen. Dat bedoelt hij met een fotosnap: je moet er met je camera op richten en dan heb je één van de 50 gefotografeerd. Kijk hier voor meer informatie over de photo-opportunities.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...