volvoboy Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 Ik wil een missie bij wuzie gaan doen maar ik moet meer long vermogen hebben hoe krijg ik dat balkje zo snel mogelijk vol? En hoeveel misies zit ik nog verwijderd van LV ik heb geen missies van zero gedaan ik sta nu op 50 en ik heb die missies dat je die blokades moet kapot maken ook nog niet gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djurr Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 Hoeveel missies ongv.. zou het niet weten maar niet zo heel lang meer.. en tja hoe meer lung capcity .. het woord zegt het al .. gewoon lang onder water zwemmen tot het blauwe balkje bijna leeg is en dan weer naar boven .. en dat gewoon blijven doen.. een andere manier zou ik niet kunne bedenken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
masterfp Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 Ik wil een missie bij wuzie gaan doen maar ik moet meer long vermogen hebben hoe krijg ik dat balkje zo snel mogelijk vol?En hoeveel misies zit ik nog verwijderd van LV ik heb geen missies van zero gedaan ik sta nu op 50 en ik heb die missies dat je die blokades moet kapot maken ook nog niet gedaan. wat ge ook kunt doen is lang onderwater blijve en als ge bijna dood zijt gewoon die cheat invoeren van healt en dan kun je er weer effe tegen aan onder water zo gaat je meter ook omhoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
volvoboy Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 thx ik ga het proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 wat ge ook kunt doen is lang onderwater blijve en als ge bijna dood zijt gewoon die cheat invoeren van healt en dan kun je er weer effe tegen aan onder water ja dat is ook een optie, het is alleen wel een afrader....door het gebruiken van cheats behaal je de volle 100% niet. Tenzij je al eens hebt gecheat, dan maakt het niet uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 hoe groot moet je long capaliciteit zijn helemaal of minder? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 helemaal vol is ntlijk altijd beter, je kan dan in 2-3 keer tot aan de boot zwemmen, als je adem bijna op is kom dan boven en blijf ter plaatse trappelen, dan zien die gastjes op de boten je niet zo onmiddelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miche Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 euhm, ik dacht dat je ook je long capaciteit kon verhogen door in een gym op die fiets te gaan?? of vergis ik me? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miche Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 ok toch niet, door die fiets krijg je meer stamina waardoor je langer kan zwemmen bovenwater.. sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 als je heel snel stamina wilt moet je gewoon in de gym fietsen op niveau 10 tot je 10000 hebt afgelegd doe dat 4 keer en je meter is vol , enzo heb ik de triathlon op men gemak kunnen winnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.