Jump to content

Wuzie

volvoboy

Recommended Posts

Ik wil een missie bij wuzie gaan doen maar ik moet meer long vermogen hebben hoe krijg ik dat balkje zo snel mogelijk vol?

En hoeveel misies zit ik nog verwijderd van LV ik heb geen missies van zero gedaan ik sta nu op 50 en ik heb die missies dat je die blokades moet kapot maken ook nog niet gedaan.

Delen op andere websites

Hoeveel missies ongv.. zou het niet weten maar niet zo heel lang meer..

en tja hoe meer lung capcity .. het woord zegt het al .. gewoon lang onder water zwemmen tot het blauwe balkje bijna leeg is en dan weer naar boven .. en dat gewoon blijven doen.. een andere manier zou ik niet kunne bedenken..

Delen op andere websites

Ik wil een missie bij wuzie gaan doen maar ik moet meer long vermogen hebben hoe krijg ik dat balkje zo snel mogelijk vol?

En hoeveel misies zit ik nog verwijderd van LV ik heb geen missies van zero gedaan ik sta nu op 50 en ik heb die missies dat je die blokades moet kapot maken ook nog niet gedaan.

wat ge ook kunt doen is lang onderwater blijve en als ge bijna dood zijt gewoon die cheat invoeren van healt en dan kun je er weer effe tegen aan onder water

zo gaat je meter ook omhoog

Delen op andere websites

wat ge ook kunt doen is lang onderwater blijve en als ge bijna dood zijt gewoon die cheat invoeren van healt en dan kun je er weer effe tegen aan onder water

ja dat is ook een optie, het is alleen wel een afrader....door het gebruiken van cheats behaal je de volle 100% niet. Tenzij je al eens hebt gecheat, dan maakt het niet uit

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...