Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik vroeg me dus af, is ewr een mod wwaarmee je met een druk op de knop de cruise control kan aanzetten? voor degenen die niet weten wat dit is: je drukt op de CC knop als je op een bepaalde snelheid rijdt, en de auto blijft dan even hard rijden, totdat je meer gas geeft/remt. dit wil ik dus ook in SA. het lijkt me wel leuk gewoon rustig door SF ofzo te rijden, zonder als een maniak te rijden, of de hele tijd op te trekken en remmen/gas loslaten..

dank! :cya:

Geplaatst:

volgens mij heb ik er wel eens van gehoord...

(ik zoek nu met google.pt maar als iemand anders het al heeft/weet waar te vinden...)

Geplaatst:

Op GTAForums.com heb je een cruise control mod inbegrepen in de Spaceeinsteins all-in-one mod. Helaas zal je dan waarschijnlijk een new game moeten starten en ik weet niet of je dat wel wilt. Wel heb je vele nieuwe opties.

Moest je hem graag willen hebben, je vind hem hier.

Geplaatst: (bewerkt)

volgens mij moet je altyd een new game beginnen als je een CC-mod hebt

ff uitdokteren maar;)

nou kheb die mod geinstalt en k start me pc ff opnieuw op start het spel niet op ineens :duh:

Bewerkt: door Dj-GTA
Geplaatst:

ff uitdokteren maar;)

nou kheb die mod geinstalt en k start me pc ff opnieuw op start het spel niet op ineens :duh:

Dan heb je denk ik wel een foutje gemaakt bij het installeren. Je moet namelijk het script en main bestandje in de map:

C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script

plaatsen. Vervang deze bestanden, en start nu San Andreas op. Dit moet werken, zonee kan je anders even zeggen wat je precies gedaan hebt en ik kan je verder helpen.

Geplaatst:

ff uitdokteren maar;)

Dan heb je denk ik wel een foutje gemaakt bij het installeren. Je moet namelijk het script en main bestandje in de map:

C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script

plaatsen. Vervang deze bestanden, en start nu San Andreas op. Dit moet werken, zonee kan je anders even zeggen wat je precies gedaan hebt en ik kan je verder helpen.

khad perongeluk hardwareversnelling uitgezet daarom en wat is de naam van die cc mod?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...