nationalist Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 toen ik een wat aan het rondrijden was daar los santos zag ik een toren die wel wat weg had van de bekende eerste wolkenkrabber van europa in antwerpen : de boerentoren mss is het wel wat vergezocht Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 de boerentoren??? lijkt me niet dat het er op gebaseerd is... die gebouwen komen in amerika best vaak voor met die vorm... Reageren
HerrieM Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Het lijkt mij onlogisch dat ze een gebouw op de boerentoren uit Antwerpen hebben gebaseerd. Er zijn in Amerika veel gebouwen die gebouwd zijn in de Art Deco stijl waaronder ook de boerentoren valt. Dat was een vrij populaire bouwstijl uit de jaren 20 en dertig van de vorige eeuw. Het is veel voor de hand ligender dat het gebouw is gebaseerd op een gebouw uit Los Angeles. Reageren
coz Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Het lijkt mij onlogisch dat ze een gebouw op de boerentoren uit Antwerpen hebben gebaseerd. Er zijn in Amerika veel gebouwen die gebouwd zijn in de Art Deco stijl waaronder ook de boerentoren valt. Dat was een vrij populaire bouwstijl uit de jaren 20 en dertig van de vorige eeuw.Het is veel voor de hand ligender dat het gebouw is gebaseerd op een gebouw uit Los Angeles. Deze toren ??? - let niet op de at400 dat IS gewoon deze US BANK in los angeles en niet dit boerentoren en .. ook geen 1 van die andere torens niet Bewerkt: 3 november 2006 door coz Reageren
tiesto Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Los Santos in SA is gebaseerd op Los Angeles dus die wolkenkrabber die je in dat plaatje van Los Angeles is gewoon nagebouwd ps: hoe heb je die at-400 op dat dak gekregen Reageren
ikt Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Freeze -.- Maar je kunt er ook normaal op landen. Gewoon ubersloom gaan. Tot je bijna neerstort. En dan pas landen. Je land dan met een zacht plofje neer. =D Reageren
nationalist Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Het lijkt mij onlogisch dat ze een gebouw op de boerentoren uit Antwerpen hebben gebaseerd. Er zijn in Amerika veel gebouwen die gebouwd zijn in de Art Deco stijl waaronder ook de boerentoren valt. Dat was een vrij populaire bouwstijl uit de jaren 20 en dertig van de vorige eeuw. Het is veel voor de hand ligender dat het gebouw is gebaseerd op een gebouw uit Los Angeles. Deze toren ??? - let niet op de at400 dat IS gewoon deze US BANK in los angeles en niet dit boerentoren en .. ook geen 1 van die andere torens niet het is een andere toren die er heel goed op gelijkt hij niet zoooo hoog hij staat vlak bij de politie van los santos. maarjah er zijn veel gebouwen in art deco tijd dusjah Reageren
coz Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Los Santos in SA is gebaseerd op Los Angeles dus die wolkenkrabber die je in dat plaatje van Los Angeles is gewoon nagebouwdps: hoe heb je die at-400 op dat dak gekregen Korte landingen met at400 Freeze -.- nee .. dat had ik alleen gedaan om er niet per ongeluk af te vallen Bewerkt: 4 november 2006 door coz Reageren
BigM Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 toen ik een wat aan het rondrijden was daar los santos zag ik een toren die wel wat weg had van de bekende eerste wolkenkrabber van europa in antwerpen : de boerentoren mss is het wel wat vergezocht boerentoren? Te ver gezocht : ik denk het wel Reageren
356 Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 ik ken de boerentoren niet eens ik woon ook in nederland. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Zoals Coz al aangaf, is het waarschijnlijk de bank in Los Angeles. Dit is ook logisch aangezien Los Santos op Los Angeles is gebaseerd, dus ook de wolkenkrabbers die daar te vinden zijn. De bank van Los Angeles heeft ook een ster op de bovenkant, net als het gebouw in Los Santos. Dit in tegenstelling tot de Boerentoren. Bovenaan de toren zie je dus een ster, kijk maar naar de foto in Coz's post. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.