Jump to content

wolkenkrabber gebasseerd op boeretoren

Recommended Posts

Geplaatst:

toen ik een wat aan het rondrijden was daar los santos zag ik een toren die wel wat weg had van de bekende eerste wolkenkrabber van europa in antwerpen : de boerentoren mss is het wel wat vergezocht :puh:

Geplaatst:

de boerentoren??? :?

lijkt me niet dat het er op gebaseerd is...

die gebouwen komen in amerika best vaak voor met die vorm...

Geplaatst:

Het lijkt mij onlogisch dat ze een gebouw op de boerentoren uit Antwerpen hebben gebaseerd. Er zijn in Amerika veel gebouwen die gebouwd zijn in de Art Deco stijl waaronder ook de boerentoren valt. Dat was een vrij populaire bouwstijl uit de jaren 20 en dertig van de vorige eeuw.

Het is veel voor de hand ligender dat het gebouw is gebaseerd op een gebouw uit Los Angeles.

Geplaatst: (bewerkt)
Het lijkt mij onlogisch dat ze een gebouw op de boerentoren uit Antwerpen hebben gebaseerd. Er zijn in Amerika veel gebouwen die gebouwd zijn in de Art Deco stijl waaronder ook de boerentoren valt. Dat was een vrij populaire bouwstijl uit de jaren 20 en dertig van de vorige eeuw.

Het is veel voor de hand ligender dat het gebouw is gebaseerd op een gebouw uit Los Angeles.

Deze toren ??? - let niet op de at400 :D

mta-screen0791.JPG

dat IS gewoon deze

usbank.jpg

US BANK in los angeles

en niet dit

Boerentoren.jpg

boerentoren

en .. ook geen 1 van die andere torens niet :puh:

photo-los-angeles-skyline.jpg

Bewerkt: door coz
Geplaatst:

:D Los Santos in SA is gebaseerd op Los Angeles dus die wolkenkrabber die je in dat plaatje van Los Angeles is gewoon nagebouwd

ps: hoe heb je die at-400 op dat dak gekregen :bonk:

Geplaatst:

Freeze -.-

Maar je kunt er ook normaal op landen. Gewoon ubersloom gaan. Tot je bijna neerstort. En dan pas landen. Je land dan met een zacht plofje neer. =D

Geplaatst:

Deze toren ??? - let niet op de at400 :D

mta-screen0791.JPG

dat IS gewoon deze

usbank.jpg

US BANK in los angeles

en niet dit

Boerentoren.jpg

boerentoren

en .. ook geen 1 van die andere torens niet :puh:

photo-los-angeles-skyline.jpg

het is een andere toren die er heel goed op gelijkt hij niet zoooo hoog hij staat vlak bij de politie van los santos. maarjah er zijn veel gebouwen in art deco tijd dusjah ;)

Geplaatst: (bewerkt)
:D Los Santos in SA is gebaseerd op Los Angeles dus die wolkenkrabber die je in dat plaatje van Los Angeles is gewoon nagebouwd

ps: hoe heb je die at-400 op dat dak gekregen :bonk:

Korte landingen met at400

Freeze -.-

nee .. dat had ik alleen gedaan om er niet per ongeluk af te vallen :D

Bewerkt: door coz
Geplaatst:
toen ik een wat aan het rondrijden was daar los santos zag ik een toren die wel wat weg had van de bekende eerste wolkenkrabber van europa in antwerpen : de boerentoren mss is het wel wat vergezocht :puh:

boerentoren?

Te ver gezocht : ik denk het wel

Geplaatst:

Zoals Coz al aangaf, is het waarschijnlijk de bank in Los Angeles. Dit is ook logisch aangezien Los Santos op Los Angeles is gebaseerd, dus ook de wolkenkrabbers die daar te vinden zijn. De bank van Los Angeles heeft ook een ster op de bovenkant, net als het gebouw in Los Santos. Dit in tegenstelling tot de Boerentoren.

Bovenaan de toren zie je dus een ster, kijk maar naar de foto in Coz's post.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...