307wrc Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Weet iemand hoe je het balkje (waarin staat hoeveel armor je nog hebt) kan vergroten. Ik heb al geken in weapons.dat maar zonder resultaat. Iemand een idee? Reageren
DaBeast Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Volgens mij is dit hardcoded in de EXE van GTA San Anreas. En dus niet/moeilijk te veranderen. Maar je kan ook altijd proberen de texture van dat balkje groter te maken. Alhoewel ik mijn twijfels heb als dat gaat werken. Ik heb zonet even gekeken in diverse genetrick TXD's , maar ik heb niets over de hud bars gevonden. Dus ik denk dat hij ergens in een IMG zitten. Helaas weet ik niet welke. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
307wrc Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Volgens mij is dit hardcoded in de EXE van GTA San Anreas. En dus niet/moeilijk te veranderen. Maar je kan ook altijd proberen de texture van dat balkje groter te maken. Alhoewel ik mijn twijfels heb als dat gaat werken. Ik heb zonet even gekeken in diverse genetrick TXD's , maar ik heb niets over de hud bars gevonden. Dus ik denk dat hij ergens in een IMG zitten. Helaas weet ik niet welke.Vriendelijke groeten, DaBeast Ik zal proberen wat ik kan. In ieder geval bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.