Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand hoe je het balkje (waarin staat hoeveel armor je nog hebt) kan vergroten. Ik heb al geken in weapons.dat maar zonder resultaat.

Iemand een idee?

Geplaatst:

Volgens mij is dit hardcoded in de EXE van GTA San Anreas. En dus niet/moeilijk te veranderen. Maar je kan ook altijd proberen de texture van dat balkje groter te maken. Alhoewel ik mijn twijfels heb als dat gaat werken. Ik heb zonet even gekeken in diverse genetrick TXD's , maar ik heb niets over de hud bars gevonden. Dus ik denk dat hij ergens in een IMG zitten. Helaas weet ik niet welke.

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Geplaatst:
Volgens mij is dit hardcoded in de EXE van GTA San Anreas. En dus niet/moeilijk te veranderen. Maar je kan ook altijd proberen de texture van dat balkje groter te maken. Alhoewel ik mijn twijfels heb als dat gaat werken. Ik heb zonet even gekeken in diverse genetrick TXD's , maar ik heb niets over de hud bars gevonden. Dus ik denk dat hij ergens in een IMG zitten. Helaas weet ik niet welke.

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Ik zal proberen wat ik kan.

In ieder geval bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...