Jump to content

Depot voor je achtergelaten auto's?

bertus

Recommended Posts

hi guys ik was ff internet aan het checken over het depot waar je je achtergelaten auto's zou kunnen terugvinden volgens een review maar ik heb geen idee waar ik wil het wel weten iemand enig idee?

ik ben butaway bertus nice to meet ya all!

Delen op andere websites

gruwelijk ga ik dus wel ff kijkje nemen thanks voor die vet snelle reactie butaway

nog iets je hebt in je auto garage van WANG CARS ofzo allemaal auto's staan maar die garage lijkt zichzelf te vullen maar je hebt ook nog iets met import en export van auto's bikes en stuff en je had ook een bordje weer met auto's die je ergens kon laten waarschijnlijk ook bij die boot voor export enzo

wie kan misschien zo vriendelijk zijn om me uit te leggen hoe het daardwerkelijk met deze dingen gesteld is?

butaway jullie krijgen nog veel last van me want ik wil echt veel weten hihi B)

bye bye dudes

Delen op andere websites

gruwelijk ga ik dus wel ff kijkje nemen thanks voor die vet snelle reactie butaway

nog iets je hebt in je auto garage van WANG CARS ofzo allemaal auto's staan maar die garage lijkt zichzelf te vullen maar je hebt ook nog iets met import en export van auto's bikes en stuff en je had ook een bordje weer met auto's die je ergens kon laten waarschijnlijk ook bij die boot voor export enzo

wie kan misschien zo vriendelijk zijn om me uit te leggen hoe het daardwerkelijk met deze dingen gesteld is?

bye bye dudes

In 1 van de laatste (of de laatste, weet het niet meer) missie die je voor je garage moet doen moet je met cesar naar de haven en daar een auto van een schip halen (met een kraan) en naar je garage brengen.

Als je die missie voltooid hebt komt er bij die kraan een bord te staan met auto's/motoren die je daar naartoe kan brengen.

Ik ben trouwens in die politiegarage geweest en daar stond maar 1 auto (politieauto's niet meegeteld) :huh: en ik heb er in SF veel meer achtergelaten.

Bewerkt: door Woozie
Delen op andere websites

bye bye dudes

In 1 van de laatste (of de laatste, weet het niet meer) missie die je voor je garage moet doen moet je met cesar naar de haven en daar een auto van een schip halen (met een kraan) en naar je garage brengen.

Als je die missie voltooid hebt komt er bij die kraan een bord te staan met auto's/motoren die je daar naartoe kan brengen.

Ik ben trouwens in die politiegarage geweest en daar stond maar 1 auto (politieauto's niet meegeteld) :huh: en ik heb er in SF veel meer achtergelaten.

er komen alleen autos te staan die uit je garages zijn verdwenen dus niet autos die je zo op straat laat staan

Delen op andere websites

wat bedoel je auto's die uit je garages zijn verdwenen??

bv: ik pik een auto, ga ermee naar pay & spray, ik tune hem, ik steek hem in een garage van mij in san fierro, ik ga ermee rijden, ik laat hem achter.

Kan ik die dan nog gaan trughalen in het depot?

Delen op andere websites

wat bedoel je auto's die uit je garages zijn verdwenen??

bv: ik pik een auto, ga ermee naar pay & spray, ik tune hem, ik steek hem in een garage van mij in san fierro, ik ga ermee rijden, ik laat hem achter.

Kan ik die dan nog gaan trughalen in het depot?

nee alleen als ie is wegehaalt uit je garage

Delen op andere websites

kan je auto zomaar worden weggehaald?? lijkt mij best klote heb je net vet getunede bak is ie weg:P

ik weet ook nie waarom ze dat hebben gedaan maar als je auto dus uit je garage is kan je heb bij dat depot weer vinden

Delen op andere websites

ik had het 1 keer toen had ik een getunde banshee,super gt,bullet en een nrg-500

toen k ff erin keek waaren ze allemaal weg behalve de super gt.

Heeft mssn te maken als je wasted bent ofzo.

had ik ook. en dat komt dat ik die auto heb weghaalt bij een showroom,(denk ik te minsten)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...