bertus Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 hi guys ik was ff internet aan het checken over het depot waar je je achtergelaten auto's zou kunnen terugvinden volgens een review maar ik heb geen idee waar ik wil het wel weten iemand enig idee? ik ben butaway bertus nice to meet ya all! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 k heb de garage wel gevondu weet nie precies waar het is maar iniedergeval in sf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 (bewerkt) hier is ie gele cirkel maar alsje naar binnen gaat krijg je wel 3 sterren en er zijn veel agenten daar binnen Bewerkt: 8 november 2004 door killerbee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bertus Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 gruwelijk ga ik dus wel ff kijkje nemen thanks voor die vet snelle reactie butaway nog iets je hebt in je auto garage van WANG CARS ofzo allemaal auto's staan maar die garage lijkt zichzelf te vullen maar je hebt ook nog iets met import en export van auto's bikes en stuff en je had ook een bordje weer met auto's die je ergens kon laten waarschijnlijk ook bij die boot voor export enzo wie kan misschien zo vriendelijk zijn om me uit te leggen hoe het daardwerkelijk met deze dingen gesteld is? butaway jullie krijgen nog veel last van me want ik wil echt veel weten hihi B) bye bye dudes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 yup bij de politie natuurlijk :rolleyes: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woozie Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 (bewerkt) gruwelijk ga ik dus wel ff kijkje nemen thanks voor die vet snelle reactie butawaynog iets je hebt in je auto garage van WANG CARS ofzo allemaal auto's staan maar die garage lijkt zichzelf te vullen maar je hebt ook nog iets met import en export van auto's bikes en stuff en je had ook een bordje weer met auto's die je ergens kon laten waarschijnlijk ook bij die boot voor export enzo wie kan misschien zo vriendelijk zijn om me uit te leggen hoe het daardwerkelijk met deze dingen gesteld is? butaway jullie krijgen nog veel last van me want ik wil echt veel weten hihi B) bye bye dudes In 1 van de laatste (of de laatste, weet het niet meer) missie die je voor je garage moet doen moet je met cesar naar de haven en daar een auto van een schip halen (met een kraan) en naar je garage brengen. Als je die missie voltooid hebt komt er bij die kraan een bord te staan met auto's/motoren die je daar naartoe kan brengen. Ik ben trouwens in die politiegarage geweest en daar stond maar 1 auto (politieauto's niet meegeteld) :huh: en ik heb er in SF veel meer achtergelaten. Bewerkt: 8 november 2004 door Woozie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 gruwelijk ga ik dus wel ff kijkje nemen thanks voor die vet snelle reactie butawaynog iets je hebt in je auto garage van WANG CARS ofzo allemaal auto's staan maar die garage lijkt zichzelf te vullen maar je hebt ook nog iets met import en export van auto's bikes en stuff en je had ook een bordje weer met auto's die je ergens kon laten waarschijnlijk ook bij die boot voor export enzo wie kan misschien zo vriendelijk zijn om me uit te leggen hoe het daardwerkelijk met deze dingen gesteld is? butaway jullie krijgen nog veel last van me want ik wil echt veel weten hihi B) bye bye dudes In 1 van de laatste (of de laatste, weet het niet meer) missie die je voor je garage moet doen moet je met cesar naar de haven en daar een auto van een schip halen (met een kraan) en naar je garage brengen. Als je die missie voltooid hebt komt er bij die kraan een bord te staan met auto's/motoren die je daar naartoe kan brengen. Ik ben trouwens in die politiegarage geweest en daar stond maar 1 auto (politieauto's niet meegeteld) :huh: en ik heb er in SF veel meer achtergelaten. er komen alleen autos te staan die uit je garages zijn verdwenen dus niet autos die je zo op straat laat staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miche Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 wat bedoel je auto's die uit je garages zijn verdwenen?? bv: ik pik een auto, ga ermee naar pay & spray, ik tune hem, ik steek hem in een garage van mij in san fierro, ik ga ermee rijden, ik laat hem achter. Kan ik die dan nog gaan trughalen in het depot? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 wat bedoel je auto's die uit je garages zijn verdwenen??bv: ik pik een auto, ga ermee naar pay & spray, ik tune hem, ik steek hem in een garage van mij in san fierro, ik ga ermee rijden, ik laat hem achter. Kan ik die dan nog gaan trughalen in het depot? nee alleen als ie is wegehaalt uit je garage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L-Yah Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 kan je auto zomaar worden weggehaald?? lijkt mij best klote heb je net vet getunede bak is ie weg:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BAZ Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Dat is dan die zooi van dat je auto wordt genakt.Wat is dan de reden dat een auto uit je garage naar z'n depot wordt gebracht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
riaz Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 iedereen zegt dat je auto 2de auto ofzo(garage) steeds verdwijnt naar die depot ofzo maar bij mij is dat niet gebeurd in elk huis blijven al mijn auto;s gewoon staan dus waar is da...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 kan je auto zomaar worden weggehaald?? lijkt mij best klote heb je net vet getunede bak is ie weg:P ik weet ook nie waarom ze dat hebben gedaan maar als je auto dus uit je garage is kan je heb bij dat depot weer vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BAZ Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 ik had het 1 keer toen had ik een getunde banshee,super gt,bullet en een nrg-500 toen k ff erin keek waaren ze allemaal weg behalve de super gt. Heeft mssn te maken als je wasted bent ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 ik had het 1 keer toen had ik een getunde banshee,super gt,bullet en een nrg-500toen k ff erin keek waaren ze allemaal weg behalve de super gt. Heeft mssn te maken als je wasted bent ofzo. had ik ook. en dat komt dat ik die auto heb weghaalt bij een showroom,(denk ik te minsten) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.