popey88 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 hallo, ik zit nu bij de vliegschool, en bak er echt niks van. helaas heb je deze nodig om nieuwe missies te krijgen. zoekende naar een oplossing kwam ik dit forum hier tegen is er iemand die voor mij de vliegmissies kan doen (De eerste 2 heb ik al gedaan, die waren wel te halen) en je hoeft echt geen moeite te doen om goud te hale hoor ik wil gewoon verder kunne met het spel GTASAsf1.b
Barcelona Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) hallo, ik zit nu bij de vliegschool, en bak er echt niks van. helaas heb je deze nodig om nieuwe missies te krijgen.zoekende naar een oplossing kwam ik dit forum hier tegen is er iemand die voor mij de vliegmissies kan doen (De eerste 2 heb ik al gedaan, die waren wel te halen) en je hoeft echt geen moeite te doen om goud te hale hoor ik wil gewoon verder kunne met het spel Mission Passed! FlySchool Resultaat van de testen: Ik heb bij de Hunter missies goud, bij dat je met de Rustler een cirkel moet vliegen zilver en bij de andere testen soms zilver of brons. Beloningen: Respect, en je kan in alle vliegtuigen van de vliegvelden! Je Piloten skill is dus verbeterd. Vrijgespeeld: Je kan nu missies doen in Lasventuras! De eerste misssie daarvan is Fender Ketchup Je hebt ook een missie vrijgespeeld in de hangar vlakbij je saveplek op het vliegveld, en die heet N.O.E Veel succes met de volgende missies! GTASAsf1.b Bewerkt: 3 november 2006 door Barcelona
BaasB Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Doe ik voor je. EDIT: 6 Seconden was je me voor Barcelona. Bewerkt: 3 november 2006 door BaasB
popey88 Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 WOW, dat is nog eens snelle hulp thanks alvast
Recommended Posts