[GoT]johnny16 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 ik heb dit probleem ook heb al opnieuw probere installere heb ook al de patches geinstallers maar tlukt gewoon niet als ik wil opstarte zeg ie gwn could not find original cd or could not authentic weet iemand wat ik moet doen? Reageren
Mb. Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Een no CD-crack downloaden of met CD spelen, als je dat al niet deed Reageren
Preddy Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Probeer eens dit topic, en dan met name deze post. Lijkt mij hetzelfde probleem, met bijbehorende oplossing. Bewerkt: 3 november 2006 door Preddy Reageren
[GoT]johnny16 Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 werkt nog stees niet :s Reageren
TheGuardian Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Heey, Ik denk dat ik iets gevonden hebt dat zou moeten werken voor je.. Test je geheugen... Het kan zijn dat je geheugenkaartje niet meer doet wat het MOET doen.. Het beste is gewoon een 256 mb of 512 mb kaartje erbij te halen.. Haal je Videokaart uit je pc en stop het er weer terug in. Let wel op dat de nieuweere snellere videokaarten gebruik maken van een eigen stroomaansluiting, dus zorg ervoor dat die stekker erin zit. Installeer drivers van http://www.nvidia.com of http://www.ati.com voor de ati kaarten. Zet de beeldresolutie op 1024 x768, en laat alle instellingen in SA bij de graphic section gemiddeld tot laag. Defragmentatie van de harde schijven kun je ook proberen, schijfopruiming.. clean je windows op voordat je speelt.. En als laatste... Dit is een beetje met een risico, maar meestal helpt deze tip om het uitvallen en opnieuw opstarten te voorkomen of errors en dergelijke...Ga naar Start >> Uitvoeren >> Msconfig Ga naar de Tab Boot.ini en klik op geavanceerd. Vink /MAXMEM= aan, en geef het de waarde 256 Bevestig alles, en start uw pc opnieuw op.. Wanneer de PC er vreemd van gaat doen, gewoon de stappen herhalen en de orginele waarde geven van de geheugen.. Wat ik nu heb beschreven is het aantal geheugen lager te zetten omdat er ook misschien een geheugenkaart kapot zou kunnen zijn, of die niet meer voor 100% werkt.. Als deze het dan nog niet doen raad ik toch aan om naar de winkel te gaan vanwaar je de cd-rom kocht, je probleem uitteleggen, en normaal als je dit binnen een bepaalde tijd hebt en je je ticketje van het spel nog hebt, dan moeten ze deze normaal wel terug ruilen of binnennemen.. Want als na al die tips het dan nog niet wilt werken ligt het echt wel aan de cd-rom Veel succes ! Bewerkt: 6 november 2006 door TheGuardian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.