Blizz Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 (bewerkt) In België is VCS al verschenen op Gamepower. Je hebt nog een herhaling zaterdagochtend. ONtopic: Ik zal wel wachten tot het ooit op internet komt. Bewerkt: 9 november 2006 door Gta-gamertje Reageren
DdJDean Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Ik vind dat Gamekings ook een beter programma is dan Gammo, want het is een half uur langer en ze geven hun echte mening over de game, En wie weet komt ie volgende week ook wel in Gamekings, maar ik denk het niet. PS vanavond om 18.00 uur he? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Ja om 6 uur. Ik ga zeker kijken. Kijken of er nog wat info is van GTA Vice City Stories. Altijd leuk om wat meer geintjes en kleine dingetjes te weten. Reageren
mertin Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Dadelijk GTA in Gammo Reageren
Goliat Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Voor mensen die het gemist hebben(net als ik :$ ) is hier op gammo.nl de review: http://www.gammo.nl (klik onder nieuwste video's voor de review) Reageren
DdJDean Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Toch vinden ze de Game een klein beetje tegenvallen hoorde ik, maarja een GTA-Fan koopt hem! Reageren
Rickos Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Wat is het toch een slecht programma he zie je je ziet er weer echt helemaal nkiets in wat kan ik hier nu uit maken het slaat echt neregns op gammo is bagger Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Ik ben het met Rickos eens het is gewoon echt bagger. Ze laten gewoon de derde trailer zien niks anders en de dingen die achter op het doosje staan. Goh da's leuk wat leuk zeg. Reageren
Die-hard Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Allemaal nietzelfgemaakte beelden, en dingen die een klein kind van 6 jaar nog kan zeggen vertellen ze. Geen argumenten o.i.d. Slechte, heel slechte review. Reageren
Rickos Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 zo is het inderdaad zoiets noemn je geen review zoiets noem je iegnlijk gewoon ngo een preview Reageren
Follow Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Misschien komt er nog wel veer meer, al eens naar de reviews van Halo 2 gekeken? (Bijvoorbeeld) Toen deden ze in het begin alleen beelden die Bungie speelde, of uit de trailer. Komt vast nog wel meer op Gammo erover. Maar opzich vind ik het vergeleken andere games ook wel kort. Maar het kwam gelijk in het begin, als ze het in de Coverstory zetten, dan zie je echt zelfgemaakt enzo. Maar valt het je ook niet op, filmen op een Playstion Portable. Nouw dat is ook wel erg lastig, ik zou niet weten hoe, maar de Xbox ofzo is dat niet moeilijk, ik weet zelf ook hoe ze dat doen die filmpjes op de xbox nemen. (Ben praatzaam vandaag ) Reageren
Rickos Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Follow een beetej een raar punt filmen op een psp kijk toch eens naar gamekings dan zie je echte meningen en dan zie je echt stukken gespeeld heel scherp over je tv en goed gefilmd dus een raar punt gammo is niks vergeleken met gamekings het valt niet te verdedigen toen gamekings nog op the box was was het al top Reageren
Die-hard Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 In gamepower op Jimtv kreeg het 5 sterren, maar "het was wel een typische gtagame,niet veel vernieuwing". Maar voor de rest waren ze positief, over empire building&de graphics. Reageren
BigM Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 bedankt voor de herinering ik heb gekeken Reageren
WWEGTA Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Ik keek gisteren op de klok en het was rond 18.20 ofzo en het was reclame. Dus VCS net gemist. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.