Waqas Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik kan de map waar je je savegames neergooit gta sa user tracks niet vinden hij staat niet bij mijn documenten. Reageren
Barcelona Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Hey Wagas en welkom op dit forum! Je moet je savegames niet in Gta sa usertracks gooien hoor. Je ziet toch Gta sanandreas UserFiles in in je documenten staan? Als je er op klikt moet je de savegames daar plakken. Als je savegames weg zijn, kan het zijn dat je een virus heb of per ongeluk verwijderd heb. Gta sa usertracks is bedoeld om liedjes er op te zetten en geen savegames in te zetten. Als je ziet bij sanandreas user files bijvoorbeeld GTASAsf4.b staan. Dat is je savegame. Als hij er niet staat moet je goed doorzoeken of hij ergens wel staat. Zo niet, dan kan je altijd nog een savegame downloaden uit deze lijst waar je bent gebleven. Succes! Bewerkt: 3 november 2006 door Barcelona Reageren
BaasB Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Ik kan de map waar je je savegames neergooit gta sa user tracks niet vinden hij staat niet bij mijn documenten. Dat is vreemd. Daar hoort hij wel te staan. Maar ik heb wel een simpele manier om de map te vinden: Ga naar Start --> zoeken, klik dan op Alle bestanden en mappen, en typ deze zoekopdracht in: GTA San Andreas User Files. Klik dan op zoeken, en voilà, u zult vinden wat u zoekt. EDIT: Ik dacht dat je de GTA San Andreas User Files zocht, omdat je zocht naar de map waar je je savegames inzet. Maar je zegt dat je zoekt naar de GTA San Andreas User Tracks. Nou ja, in het geval dat je de GTA San Andreas User Tracks zoekt, kun je op dezelfde manier zoeken als ik hierboven heb aangegeven. Maar als je geen zin hebt om te zoeken, de map User Tracks staan in Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files. Bewerkt: 3 november 2006 door BaasB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.