MovieMaker Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik wil graag een film maken van san andreas, net zo iets als jullie hebben met bv de vliegopdrachten dat jullie dan met een filmpje laten zien hoe dat moet. Ik wil ook zoiets maken maar ik heb geen idee hoe dat moet en welk programme je ervoor nodig hebt. Kan iemand mij helpen en zeggen hoe je dat moet doen en/of welk programma je er voor nodig hebt? Reageren
-Niels- Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Dat kan met het programmatje: Fraps. Hiermee kun je heel gemakkelijk filmpjes opnemen en die later bewerken in bijvoorbeeld het programma: Windows MovieMaker. Reageren
.Antonio Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Van screen recorders heb ik geen verstand, maar in monteren ben ik de beste Ik gebruik adobe premiere pro... Je moet eerst goed zijn in windows movie maker voordat je aan adobe premiere pro begint. Mijn ervaring bestaat uit ongeveer 2 jaar (ik ben nu 13, ik begon toen ik 10 was, maar 'k deed het niet zo heel vaak). Ik heb ook een site waar ik die filmpjes opzet. HIER kan je de trail download van adobe premiere pro. Dan heb je 30 dagen proeftijd, dat is natuurlijk veel teweinig om het te leren en een film te maken. Dus ga daarom eerst met andere programma's als sony vegas. Maar ik raad je nogmaals aan om eerst windows movie maker te gaan doen. Dus ff in stappen: Stap 1: Leer windows movie maker. Stap 2: Doe wat tutorials bij wat trials. Stap 3: Download de trial van adobe premiere pro en maak de film Meer vragen? PB me maar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.