pottevijn Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 waar vind je ergens de jetpack en de hydra? alvast bedankt Reageren
masterfp Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 bedoelt ge met jetpack een parachute ??? :rolleyes: zoja die vind ge op die mont chiliad en in los santos dowtown en als ge uit een vliegtuig springt hebt ge er automatich eentje op je rug groeten masterfp :ph34r: Reageren
Carl Johnson Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 ***Spoiler*** Jetpack vind je het vliegveld waar je ook vliegles moet nemen. Je moet eerst wel in het verhaal daar zien te komen en het vliegveld kopen. Later moet je dan de missie doen met een jetpack, als je dat eenmaal hebt gedaan kan je de jetpack daar altijd vinden. Reageren
Pablo Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 *******SPOILER******** als je met hydra die straaljager bedoelt die krijg je ook naar een missie van het vliegveld Reageren
pottevijn Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2004 ik heb nu het vliegveld gekocht (allang heb al 70 missies) en moet ik nu de missies doen van het vliegveld zelf voordat ik een jetpack krijg en op een auto-kaart staat er dat de hydra in de legerbasis staat maar vind hem daar nergens Reageren
pottevijn Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2004 *******SPOILER********als je met hydra die straaljager bedoelt die krijg je ook naar een missie van het vliegveld ah bedankt , ga er nu direct aan beginnen zie Reageren
Carl Johnson Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Je moet in iedergeval de missie doen met de jetpack zelf, of je alle missies moet doen weet ik niet, ik zelf was pas namelijk nadat ik alle missies had gedaan opzoek gegaan naar de jetpack Reageren
marcjuuuh Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 maar kun je ook al een jetpack pakken zonder bepaalde missies te hebben gedan?? al bedankt Reageren
The Godfather Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 nadat je de missie "Green Goo" hebt gedaan, is de jetpack verkrijgbaar. de jetpack vind je bij de airstrip control tower Reageren
pottevijn Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2004 bij wie is die missie en wanneer ongeveer thx Reageren
Carl Johnson Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 de missie is bij Toreno of hoe die ook heet. Het is ongeveer op 3/4 deel van het spel schat ik. Reageren
sanandreas9 Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 kan iemand mij vertellen wanneer ik in die straaljager kan en na hoeveel missies kan ik daar precies als dat na een aantal missies is en bedoelen jullie met het leger district area? Reageren
Trax Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 kan iemand mij vertellen wanneer ik in die straaljager kan en na hoeveel missies kan ik daar precies als dat na een aantal missies is en bedoelen jullie met het leger district area? Dat zal ong. 100 missie's zijn. Reageren
sanandreas9 Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 oke en hoeveel missies heeft SA ? Ik denk iets van 150 Reageren
gta player Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 als je de auto garage koopt in san fierro dan krijg je allemaal vlaggetjes op de kaart dat zijn races. En in las venturras op het vliegveld krijg je ook race missies. en ook een met een hydra (straal jager). die missie krijg je toevallig op de vliegstrip. daar staat ook een hele grote garage zet daar je hydra in en hij wordt op geslagen. laat dan die missie falliet gaan en dan heb je hem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.