Jump to content

Quick Template

Recommended Posts

Geplaatst:

Hmm, ja, mooier dan die vorige.. hij is nog een beetje leeg, en het is niet zo heel mooi lettertype. De kleuren passen wel goed bij elkaar :Y;) . Die inner glow vind ik niet zo heel mooi, maar dat maakt op zich niet zo heel veel uit. 7.5/10

Geplaatst:

Mooi design, ik snap dat hij nog een beetje moet worden uitgewerkt. Hier heb ik alvast wat punten:

- Je font is erg mooi, alleen is het wat onduidelijk bij de kleinere tekst. Misschien kan je hiervoor een ander font gebruiken.

- Er mogen wat meer kleuren in

Voor de rest een prima layout jongens, ik geef hem een 8

Geplaatst:

Hmmm.. Simpel maar strak! Alleen ik heb het gevoel dat het niet af is. Het is lekker kleurvol, met lekkere grijze tinten, maar het lijkt alsof het even snel dit is en even snel dat. Het is niet af voor mijn gevoel, het heeft niet dát. Zoals; ik mis de Copyright box, goed gescheiden menu's ipv alleen lettertype etc. Ook mis ik een header, je hoeft niet je best te doen want de headers zijn bij mij altijd als opvulling, maar het ziet er nu leeg uit. Goed, heb mijn zegje gedaan en hier is mijn conclusie.

+ Punten:

+ Strak

+ Simpel

+ Goede kleur basis

+ Schaduw gebruik ( Relief

- Punten:

- Simpel

- Geen opvulling ( Header, tekst bijv. Lorum Ipslom )

- Geen copyright box

- De menu's zijn niet netjes gescheiden.

Misschien ben je net begonnen en daarom vind ik het een 6/10 waard.

Nu nog de dingetjes aanpassen en hij behoord tot de 'Goed' groep. ;)

Veel succes en blijf oefenen!

PB me als je vragen hebt met betrekking tot je lay-out. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Nieuwe versie!

Copyright Box, tsjah... komt nog denk ik

Bewerkt: door Crankeye
Geplaatst:

Ik vind versie 2 mooier, alleen vind ik die lettertype die je hebt gebruikt niet echt mooi..

Het design is verder goed gedaan, het is wel simpel, maar toch heeft het wel iets leuks.

De kleuren die je hebt gebruikt passen wel bij elkaar..

Eind cijfer: 7,5.

Ik vind het helemaal niks slecht lettertype en veel te simpel volg wat tutorials dan word je wel beter.

Bewerkt: door The Mafia
Geplaatst:
Simpel maar mooi :schater: Ik vind het helemaal niks slecht lettertype en veel te simpel een 4 voor de moeite.

Jouw templates zijn ook best wel simpel. Alleen daar zit nog een beetje lorum ipsum bij. Qua indeling lijkt het hier ook op, hoor. :roll:

Je template ziet er wel aardig uit, alleen ik vind hem niet fijn om te zien. De header, het menu en de content enz. die staan nogal van elkaar af. Persoonlijk vind ik de combinatie van die kleur geel en blauw niet zo mooi (vooral die geel, die vind ik een veize kleur geel). De tekst is best wel een minpunt. Ten eerste is het niet goed te lezen, behalve het logo in die lettertype. Het fijnst is een standaard font, dat is prettiger om te lezen en te zien. De glow rond de tekst raad ik ook af.

60% - Doe wat insiratie op van andere websites.

Geplaatst:

Het is pas m'n eerste :-(

Ik ben zoiezo nog HELEMAAL niet goed met photoshop, dus tsjah, volgende keer beter.

Simpel maar mooi schater.gif Ik vind het helemaal niks slecht lettertype en veel te simpel een 4 voor de moeite.

Dit vind ik dus ook wel weer een beetje ABNORMAAL hoor, je kan ook gewoon zeggen: 'Nou, ik vind hem persoonlijk niet zo mooi... Het lettertype vind ik lelijk, en ik vind hem al helemaal simpel.'

Dat is zoiezo al een STUK beter!

Ik geef alleen mijn Mening en in mijn ogen vind ik dat.

>>> Door RonaldVC: Je mening geven is goed, maar als je alleen maar zegt dat je het slecht vindt kan de maker van het design er niks mee. Ik heb je al eens eerder uitgelegd dat je je mening moet onderbouwen. Geef dus aan wát je er zo slecht aan vindt, en geef eventueel tips voor verbetering. Alleen maar zeggen dat "je het helemaal niks vindt" schiet niet zoveel op..

Nu maar weer verder met het raten van de template.<<<

>>>Door The Mafia : Bericht ge-edit<<<

Bewerkt: door The Mafia

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...