.Antonio Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Ik heb met wat vrienden een site, daarvoor maak ik filmpjes... ik heb ff een trailer gemaakt van het komende filmpje: The Goldfather Bekijk hem HIER Ourvoice Bewerkt: 3 november 2006 door ourvoice Reageren
madusa30 Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 hey,ik vond het wel een grappig filmpje. maar of het nou echt goed wordt moet ik nog zien. Reageren
.Antonio Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 hey,ik vond het wel een grappig filmpje.maar of het nou echt goed wordt moet ik nog zien. Ik heb het helefilmpje bijna af. Dan post ik hem hier ook wel ff. Reageren
LBG Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Mooi gemonteerd, ik ben benieuwd. Reageren
.Antonio Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Ik heb hem af... de goldfather 1. Hij duurt maar 5 min ofzo. Het geluid is soms wel kut. Maar alsnog: http://ourvoice.vidiac.com/video/901a5356-...87000f1fca7.htm Rates & comments >>> Door .Levi.: Je topic kun je beter in je oude The Goldfather topic plaatsen. Een heel nieuw topic is niet echt nodig. Topic Samengevoegd.<<< Oke.. bedankt Bewerkt: 6 november 2006 door ourvoice Reageren
ExploudeD Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Op zig kan er wat wat aan verbeterd worden. De camera trilt te veel. En er wordt afentoe te zagt gepraat. Voor de rest had ik het met veel meer mensen gedaan. Voor de rest was het wel grappig. Reageren
madusa30 Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 ik vond het wel een grappig filmpje maar ik deel de mening met de genen hier boven me Reageren
ExploudeD Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 ik vond het wel een grappig filmpje maar ik deel de mening met de genen hier boven me Toch nog iemand iets met me eens. Reageren
.Antonio Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Op zig kan er wat wat aan verbeterd worden. De camera trilt te veel. En er wordt afentoe te zagt gepraat. Voor de rest had ik het met veel meer mensen gedaan. Voor de rest was het wel grappig. Oke, thnx voor tip. Dat camera trillen kan ik niet heel veel aandoen... zachten stemmen ook niet (ik heb niet zo'n grote microfoon (ben geen pro )). Als ik het met meer mensen doe dan wordt het onrustig enzo... want we doen het gewoon in 1 dag... en anders komt hij al helemaal nooit af... maar natuurlijk bedankt voor tips Bewerkt: 6 november 2006 door ourvoice Reageren
ExploudeD Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Kan je geen standaar maken voor de camera. En wat betreft over meer mensen dat kan gerust. Doe gewoon elke dag of week ofzo 1 scene. Nodigg dan alleen maar de mensen uit die in die ene scene zit. En de tekst kan gerust wat harder. Laat ze gewoon wat harder praten. En ik heb nog wat tips gevonden. Laat de kleding er meer mafia uitzien. Dus iets zwarts. En laat de wapens wat echter lijken. M.V.G:Bbs Reageren
.Antonio Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Kan je geen standaar maken voor de camera. En wat betreft over meer mensen dat kan gerust. Doe gewoon elke dag of week ofzo 1 scene. Nodigg dan alleen maar de mensen uit die in die ene scene zit. En de tekst kan gerust wat harder. Laat ze gewoon wat harder praten. En ik heb nog wat tips gevonden. Laat de kleding er meer mafia uitzien. Dus iets zwarts. En laat de wapens wat echter lijken. M.V.G:Bbs Standaard hebben we, maar dat is nogal irritant met dragen... Elke dag 1 scene is inderdaad wel een goed idee... Over de guns, we hebben nu mooiere.. dus in de volgende goldfather films zou dat er beter uitzien. Over de kleding.. het is inderdaad wel een beetje anti maffia kleding dat we aan hebben, dus daar ga ik ook beter op letten. Reageren
.Antonio Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 *bump* iemand anders misschien nog? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.