SamShine Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Als je hem percé in een winkel wil kopen moet je toch echt naar Rotterdam/Amsterdam/andere grote stad gaan en daar alle winkels afzoeken. Ik raad je aan om een kladblok of iets dergelijk mee te nemen om prjzen te noteren . Om je een impressie van de webwinkelsites te geven: Klik! Reageren
j0han15 Geplaatst: 9 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2006 hebben ze daar in Hong Kong.. ook de PSP 1.5 nog te koop? Ergenst? En.. ff iets anders! Zou je dan op een PSP 1.5 versie, GTA VCS kunnen spelen??? Reageren
Ikkes Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 (bewerkt) De antwoorden op je vragen. 1. Als je nu een PSP koopt is hij minimaal met firmware 2.5 dus 1.5 is niet meer te koop of je moet het 2e hands proberen. Ook niet in Hong Kong.. . 2. Als je PSP versie 1.5 is kan je in princiepe VCS niet afspelen je zal hem moeten updaten naar 2.81. Je kan het eigenlijk wel op 1.5 maar dat is niet geheel legaal dus ga ik daar niet veder op in. Ook is de illegale manier helemaal goed voor je PSP. Dus houd maar aan dat je echt 2.81 nodig heb voor vcs. Ik hoop hiermee je vragen opgelost te hebben, Ikkes. Bewerkt: 9 november 2006 door Ikkes Reageren
j0han15 Geplaatst: 9 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Ja bedankt. Maar zou ik het toch niet kunnen proberen via 1.5?? Want dan kan ik ook andere homebrew enz erop afspelen!! Via devhook enz.. gaaty dit lukken? Reageren
SamShine Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Over homebrew ect. mogen we je niet verder helpen... Reageren
peter99 Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 en als je een value pack koopt en apart de 1gb extra ,en de usb-kabel (moet je dan de houder ook apart kopen ?) heb je dan alles wat een giga pack bevat ? ik denk persoonlijk dat er in mei 2007 héél weinig giga packs nog te koop zijn voor €250 of uberhaupt nog te koop zijn ,wat denken jullie ? Reageren
Ikkes Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Het Gigapack bevat: PlayStation Portable console. (Meegeleverd)Accu. (Meegeleverd) AC Adapter. (Meegeleverd) Staander om je PSP op te zetten Memory Stick Duo met een intern geheugen van 1GB. (Meegeleverd) PSP-tas (waar je je PSP in kan opbergen). (Meegeleverd) Doekje om je PSP mooi op te blinken. (Meegeleverd) Hoofdtelefoon met afstandsbediening. (Meegeleverd) USB Kabel voor de verbinding naar de PC. Demo UMD. (Meegeleverd) Ik heb even bewerkt wat je nog zelf moet kopen als je het 1 GB value pack koopt voor €249,- Wat je dus dan nog zelf extra moet kopen om het compleet te maken is: USB Kabel (erg handig) Standaard (kan handig zijn..vooral bij films) Wat je tweede vraag betreft: Nu zijn er al nog maar zeer weinig echte Gigapacks te koop en kom je automatisch terrecht op het 1 GB Valuepack. Dus ik denk dat je in mei 2007 al helemaal geen echte Gigapacks kan kopen, of ze moeten weer gemaakt worden. Ook de prijs zal eigenlijk alleen maar gaan dalen. Reageren
peter99 Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 ik heb ook ergens gelezen dat er geen stof (of iets dergelijks)op de laser mocht komen of je zou geen umd,s meer kunnen kijken ,ja dan is mijn vraag : hoe hou je stof van die laser ? Reageren
Ikkes Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Ik denk dat je hem gewoon normaal moet behandelen..Je opent de achterkant en doet de UMD erin en je sluit het daarna gelijk weer. Het zelfde geld met UMD's eruit halen/verwisselen. Ik denk dat het niet verstandig is om je klepje open te laten. Maar je kan je UMD-speler goed vergelijken met je CD/DVD speler in je PC. Je moet er gewoon normaal om mee gaan en ze blijven werken. Ikkes. Reageren
peter99 Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 okee ,maar is het is ook te vergelijken met ps2 toch ? en er stond nog iets bij : dat je hem niet zonder protector in je zak moest stoppen Reageren
SamShine Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Dat is inderdaad niet handig, je krijgt dan snel dode pixels (witte puntjes) en krasjes op het scherm. Ook kan hij kapot gaan als je ergens tegen aan loopt. En hij is wel te vergelijken met de PS2, alleen iets minder krachtig . Reageren
peter99 Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 als je 2 dooie pixels (je mag er toch pas met 6 mee terug ?) hoe ga je dat oplossen ,dus dat je geen dode pixels heb ? ik laat het in de winkel wel testen hoor , zodat er geen dode pixels zijn en dat alle knopjes wel goed werken Reageren
SamShine Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Met 2 dode pixels kan je hem (dacht ik) al terugbrengen . Reageren
j0han15 Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 hee! Ik heb een PSP hoor! |Voor totaal 225 euro ongeveer!? usb kabel, PSP 1,5 en een 2 gig kaart!! Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 vcs komt denk ik - net als lcs - later uit op de ps2. maar een psp is draagbaar en heeft bijna de functies van een PDA! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.