SummerBase Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 SamShine deze regel geldt inderdaad op een bepaald aantal procenten van de totale oplage van de pixels, maar deze wet geldt alleen als de PSP in een Nederlandse winkel is gekocht met een geldig koopcontract of zoals wij het in Nederlandse spreektaal noemen: De Kassabon. Dan kan je hem gewoon opsturen naar ® Sony en dan krijg je binnen enkele weken of maanden een vervangend toestel, maar dit is natuurlijk niet een vaste opgaaf, want veel winkels gaan hier niet helemaal correct mee om. j0han15 gefeliciteerd met de aankoop van je PSP ik ben erg blij voor je dat je de stap hebt genomen om een PSP aan te schaffen, het is toch een boel geld en je hebt hem ook nog eens voor een klein bedrag aangeschaft, nogmaals proficiat. vcs komt denk ik - net als lcs - later uit op de ps2. maar een psp is draagbaar en heeft bijna de functies van een PDA! Ik denk niet dat hij uit komt op de PS2, want daar heb ik zo mijn redenen voor. De PS2 versie van Liberty City is gekomen in de tijd dat de PS3 nog niet echt in opkomst was en toen waren de Devolopers (programmeurs) nog niet bezig met de PS3 en het Rockstar team heeft er nou eenmaal voor gekozen om het exclusief voor de PSP te maken en dat heeft Gordon Hall (leider, Rockstar Leeds) bevestigd dus ga er maar niet van uit dat hij komt. Over het feit dat jij de PSP wilt vergelijken met een PDA, daar ben ik het ook niet mee eens. Het is helemaal niet erg dat je die gedachte in jezelf opwekt, want ik zou het ook doen als ik niet precies wist wat een PDA was. Nou een PDA of eigenlijk een Personal Digital Assistant is een zakcomputer waar je geen (3D) games op kunt spelen en het wordt vooral in de zakenwereld gebruikt. Het maakt tevens gebruik van een Windows OS systeem dat er specifiek op is gericht de zakelijke gebruiker een confort te dienen die hij/zij nodig heeft tijdens het werk met de PDA. Het is dus een heel verschil. Verder is de PSP veel handiger, want het heeft een gebruiksvriendelijkere interface, maar het is gericht op de gamers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.