Scorp Geplaatst: 1 maart 2004 Rapport Geplaatst: 1 maart 2004 hoe unistal ik mods? (geen backup) Reageren
Siender Geplaatst: 1 maart 2004 Rapport Geplaatst: 1 maart 2004 hoe unistal ik mods? (geen backup) gta opnieuw instaleren... Reageren
Joriz Geplaatst: 1 maart 2004 Rapport Geplaatst: 1 maart 2004 hoe unistal ik mods? (geen backup) Welke mod heb je het over? Je moet de orgineele bestanden dan weer over de mod bestanden plaatsen! Reageren
Scorp Geplaatst: 4 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2004 oh over die speed mod dunno de naam Reageren
djbob Geplaatst: 5 maart 2004 Rapport Geplaatst: 5 maart 2004 Als je vice city mod manager gebruikt om de broken mod te installeren, staat er ook weer een knopje om hem te uninstallen en andes VC opnieuw instaleren,.., Reageren
Scorp Geplaatst: 5 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2004 ik heb nodig american.gtx staat in text en main.scm staat is data Reageren
djvinnie Geplaatst: 7 maart 2004 Rapport Geplaatst: 7 maart 2004 Ik had het zelfde probleem.......gewoon GTA effe opnieuw instaleren (wel de saved games effe back upen) Als het goed is is het dan opgelost B) Reageren
Don Falcone Geplaatst: 22 maart 2004 Rapport Geplaatst: 22 maart 2004 yo khad laatst New Vice City 2004 geinstaleerd en moest ik ook de main.scm vervangen door een andere main.scm, maar khad van de orginele main.scm een backup gemaakt. kheb nu New Vice City 2004 weggepleurd maar nu kan ik vice city nie meer spele. da vink raar. ennuh wie weet een andere oplossing dan vice city weer opnieuw te installeren???????????????????????????????????? Reageren
Scorp Geplaatst: 22 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2004 stoppen of je moet er 1 min voor hebben Reageren
Tommy vercetti Geplaatst: 24 maart 2004 Rapport Geplaatst: 24 maart 2004 gewoon de redame lezen Reageren
Don Falcone Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 stoppen of je moet er 1 min voor hebben :huh: Stoppen??? Met gta vice city??? egt niet :angry: PS: Ik heb hem ondertussen al geinstalleerd Reageren
djbob Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 je zult toch vice city opnieuw moetne instaleren of hem nie meer spelen, scorpinator! Dan moet je maar een backup make! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.