masterfp Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 yo khad nog een vraag over de grove gang (de groenen) eum ..... als je in LV zit en dan terug naar je hood in los santos gaat kun je dan die gangs terug in je auto late stappe ??? met pijlke na bove en r1 ingedrukt ??? ahja met hoeveel leden kun je zijn als je respect balk vol is dit moet ik toch even zeggen *********DEZE SITE IS ECHT BOM JOH B) B) B) B) ********** Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 7 dacht ik.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroen13 Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 7 dacht ik.. volgensmij veel meer want ik had er eerst wel 12 achter me aanlopen (kan zijn dat ik heel scheel ben hoor :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Het zijn er max. 7. SLOTJE (oud topic) (ik vraag me af in hoeveel oude topics je totaal hebt gepost ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts