gtafen Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Hallo allemaal ik was GTA Sanandreas aan het spelen en ik was bij een lief ik stap met dat lief in de auto en ik zie een monstertruck op me auto afkomen ik rij achterruit ik stap uit en ik zie dat het Michelle is ik heb dan haar gedood is dit normaal Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Hallo allemaal ik was GTA Sanandreas aan het spelen en ik was bij een lief ik stap met dat lief in de auto en ik zie een monstertruck op me auto afkomen ik rij achterruit ik stap uit en ik zie dat het Michelle is ik heb dan haar gedood is dit normaal Moved naar General Het komt wel eens voor dat je andere vriendinnen op een date tegenkomt. Dit is natuurlijk heel slecht voor de relatie, maar het is wel normaal. Je kunt er dus beter voor zorgen dat de vriendinnen niet elkaar tegenkomen . Reageren
BigM Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 0w grappig ik ga kijken of mij dat ook lukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.