Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb de trail van 3ds 9.

nu wil ik die instaleeren maar dan krijg ik dit

prblmls5.png

klik ik nu op het kruisje gebuurt er nix. en als ik op duwnload klik dan komt internet exploder er voor en komt er een fout melding en moet de instaler beijndigt worden.

kan iemand mij helpen ??

Geplaatst:

Ik heb een ander probleem, ik vul dat formulier in op de autodesk site om die trail te downloaden maar als ik submit doe doet die dat maar ik kirijg geen email, heeft iemand een andere link ?

Geplaatst:

Uhm, ik zie dat je de 64 bit versie hebt, desze is alleen voor AMD processoren, de meeste mensen hebben Pentium 4, dan heb je de 32 bit versie nodig.

Geplaatst:

Hmmm,

Misschien moet je eens in de ongewenste e-mails kijken. Ik weet niet zeker of een progamma als 3DS Max, een ongewenst progamma is. Als hij niet in je gewone postvak zit, moet hij waarschijnlijk daar zitten, is wat makkelijker dan overnieuw downloaden ;)

Geplaatst:

Big-bear, dat had ik zelf gister gezien, maar tuch bedankt.

Ik heb nu zowel de 32 bit als de 64 bit versie, op de site staat dat je voor een AMD Athlon 64 de 64 bit versie nodig hebt, maar als ik de 64 bit versie wil installen zegt die dat mijn processor niet ondersteund word, de 32 bit versie wil echter wel installeren.(Ik heb een AMD Athlon 64 4000+) Ik kan hem trouwens gewoon op een XP Home + SP2 installeren.

Kees, volgens mij heb je wel SP2 nodig, overgens snap ik niet waarom je dat niet hebt, je computer word er alleen maar beter op en ik heb hem een aantal jaren geleden gratis van microsoft in de bus gekregen.

Nou nu werkt hij dus wek wel en op het eerste gezicht lijkt hij veel op 7\8 maar de interface is wel iets anders, ook de Kam IO scripts werken er probleemloos op.

Geplaatst:

als ik PS2 instaleer. dan werkt een heleboel progamas niet meer. ik heb geen PS2 in de bug gekregen maar dat heeft zo zijn redene.

mijn probleemen zijn ook bijna opgelost. ik moet aleen de 32 bit hebben. want die andere werkt niet met mijn prosesor :S.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...