Jump to content

HUlp gevraagt ps2

Recommended Posts

Geplaatst:

Er was laatst een vriend bij mij, we wouden gaan ps2'en maar na een tijdje toen we bezig waren met de ps2 ging hij steeds vast lopen , de ps2 begon te kraken de heele tijd en als hij het dan na een tijdje weer deed . verdween ineens als voorbeeld de weg gebouwen en soms de mensen

Weten julie waar dit door komt , hebben julie dit ook al eens gehad

GRaag(niet lullig bedoelt)alleen andwoorden als je het goede andwoord weet want me vriend is er niet blij mee

greetZZZ :cya:

iemand die ik gebelt had zij dat het door de lezer kan komen (is dit waar?) 8)

Geplaatst:

Gekraak... Een normaal mens zou meteen stoppen en de DVD eruit halen :puh:

Kijk eens of de DVD beschadigd is, en zoals je zelf al zei, maak de laser schoon. [Er zijn speciale CD's voor]

Geplaatst:

okee dat gaan we proberen alvast bedankt . blijf toch door reageren aub want we ziten vast

ps:ikt zij: daar zijn speciaale cd's voor ..noem er 1

Geplaatst:

Ik weet 't niet....

We hadden zo'n CD/DVD speler, casette, en vidao reinigings pakket bij een of ander vaak winkeltje gekocht. [Zeeman ofzo] Maar dat was héél lang geleden.

Geplaatst:

Hier een bestel site: cdFreaks.com voor 3 euro te bestellen. Als je dat niet wilt kijk eens in de plaatselijke Computerwinkel of elektronica shops bij jou in de buurt en vraag erna, die weten vast wel een juiste Cd Cleaner voor de ps2 ;)

Groet gammie :cya:

Geplaatst:

damens en heren bedankt

hij doet het weer goed

respect+

moderators : er mag een slotje op hoor mijn vraag en verzoek is uitgekomen dank je beleefd :slotje::*D:*D:*D

Geplaatst:
moderators : er mag een slotje op hoor mijn vraag en verzoek is uitgekomen dank je beleefd :slotje::*D:*D:*D

Doen we niet... :) Alleen topics die uit de hand lopen, of waarin de regels niet opgevolgd worden, krijgen een slot. Andere laten we lekker met rust, die zakken vanzelf naar beneden, waar niemand meer last van ze heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...