Palmer Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) ... Oké, ik klap dicht. Ik ben hier nieuw en blijkbaar ben ik verlegen. *zucht* Maar, goed. Ik heb een aantal modificaties gemaakt voor mijn favoriete hoofdstuk uit de GTA series, namelijk GTA:III. Dit zijn mijn eerste mods voor een computerspel. Hieronder een aantal afbeeldingem van de modificaties- Comments & Critics are welcome. M1921 vervangt de AK47 Colt Revolver vervangt het Colt Pistool Palmer Bewerkt: 4 november 2006 door Palmer Reageren
.Antonio Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Niet slecht voor iemand nieuw hier. Ik vind het zoiezo knap die mods... Ik vat er geen bal van... Ik vind het knap gemaakt Als je sa koopt kan je daar ook mods van maken... Meer mensen zullen dan downloaden omdat SA nieuwer is . Alsnog knap Reageren
ChzN. Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Jap goed gedaan Sa kopen lijkt me beter jah en daar mods voor te maken (proberen dan ) Ciao Reageren
Babi Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Hij zegt toch dat hij GTA: III het leukste spel vind. GTA: III heeft wel het beste verhaal vind ik iig. OT: Vette guns.. Reageren
ChzN. Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Heey welkom op het forum Jah ik kan lezen hoor babi maar mods voor Gta Sa maken zal invloed hebbe op Gta'ers dan Gta III Omdat Sa inderdaad nieuwer is.... M.v.g ChzN. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.