erterer0 Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Als ik mijn plaatje erin converteer krijg ik dit effect: Hoe kan ik het plaatje minder tiles geven? Dit is voor een ingame object! En het liefst wil ik een keer het plaatje op het model... Bewerkt: 4 november 2006 door erterer0 Reageren
DaBeast Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik snap neit echt wat je bedoelt met dat converteren, maargoed: Volg de volgende stappen: Selecteer je model. Ga naar de 'modifier list' (eerst Convert to>Editable poly doen). Zoek UVW Map en klik er op. Kijk nu op het plaatje en kijk wat de nummers betekenen. De soort van UVW map dat je wilt gebruiken. Hoe groot je model is, normaal kan je dit default laten. De tiling, dit moet je aanpassen. Als je het standaart laat, heb je je map 1X op 1 zijde staan. Dis is goed voor een doos texture en andere textures die je maar 1X wilt tilen. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.