Jump to content

Spilling the beans


NineEleven

Recommended Posts

ik zit vast bij deze missie, op wikigta vind ik niet echt een tip. ik wordt meestal dood geschoten als ik naar beneden loop op de boot. ik heb altijd vol leven en armor.

die 2de van de bikergang lukt ook niet, de chaos meter vullen. ook niet met de vlammenwerper tip van wikigta.

hulp graag :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit vast bij deze missie, op wikigta vind ik niet echt een tip. ik wordt meestal dood geschoten als ik naar beneden loop op de boot. ik heb altijd vol leven en armor.

die 2de van de bikergang lukt ook niet, de chaos meter vullen. ook niet met de vlammenwerper tip van wikigta.

hulp graag :)

Een goeie voorbereiding is het halve werk. Met andere woorden, zorg dat je goed bewapend bent, en dat je 100% health en armor hebt. Nu je dat hebt, kun je de boot opstappen. Je geeft aan dat de terug reis je niet lukt. Daar zijn denk ik niet echt tips voor, misschien moet je een beetje slim met je camera spelen. Zodat je ziet waar je tegenstanders staan. Volgens mij staan ze onder trappen, in ieder geval als je je laat zien komen ze misschien ook achter je aan. Je kan ook een wapen nemen waarmee je lopend kan schieten.

Je kan ook over de railing springen, zodat je wat bewakers niet hoeft neer te schieten. Je moet wel voldoende health hebben, als je het goed doet kun je zo naar je auto rennen. Die je hopelijk al zo hebt neer gezet dat je direct weer weg kan. Als het je niet lukt, kan je natuurlijk ook altijd even je savegame plaatsen. Sorry, maar verder heb ik niet echt tips.

Dan die andere missie, daar heb ik ook altijd moeite mee. Hier heb ik misschien wel wat tips voor. Zet voor dat je de missie begint gewoon wat auto's op een hoopje. Na de cut-scene staan ze er nog, een granaatje erop en je meter is alweer gedeeltelijk gevuld. Tip 2, schiet op de politieheli. Ik kwam er namelijk achter dat je balkje zich dan heel erg snel vult. Achter de winkel ligt een armor, die kan je eventueel pakken. Succes in ieder geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga je nog een paar tips geven over de missie Spilling The Beans. Zorg voor een volle armor en een volle health. Daarnaast moet je zorgen dat je een MP5 of een Uzi op zak hebt. Een sniper moet je ook bij je hebben. Parkeer je auto bij de boot. In het begin moet je het rustig aandoen. Je zult zien dat er een bewaker op een verhoging staat. Die bewaker kun je het beste met een sniper neerschieten. Als je de trap oploopt dan zie je aan de rechterkant een bewaker lopen. Knal hem neer met een Uzi of een MP5. Daarna wordt er alarm geslagen. Er komen bewakers alle kanten op stormen om je te doden. Je moet daarna een stukje rechtdoor lopen en dan wachten totdat er een bewaker aan de achterkant verschijnt. Die bewaker moet je dan neerschieten. Daarna moet je de trap oplopen en na een paar trappen gelopen te hebben moet je weer een bewaker neerknallen. Nadat je weer een trap hebt gelopen zul je van boven weer onder vuur worden genomen door een bewaker. Schiet die bewaker ook neer. Daarna moet je naar die man gaan en die informatie ontfustelen. Daarna heb je twee sterren. Als je het gevecht wil vermijden met de bewakers dan moet je over de railing springen. Je hebt je auto geparkeerd bij de boot. Spring in je auto en rij naar de Print Works. Als je die twee sterren te lastig vindt dan kan je naar de Pay 'n Spray van Vice Port rijden.

Als de missie je toch niet wil lukken dan kun je hier een savegame-aanvraag doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik heb nog een tip voor de missie 'Spilling The Beans'. :) Aan mijn tip is er wel een voorwaarde verbonden! Je moet een Sniper als wapen hebben, en je moet overweg kunnen met een helikopter. Als je de missie start, zorg er dan voor dat je een helikopter hebt klaar staan om naar de Malibu waar Kent Paul zich bevindt te vliegen. Als je alle scènes achter de rug hebt, begint het werk. Vlieg met de helikopter naar de boot, als je overvliegt zal je beschoten worden. Vlieg naar rechts en land op het dakje van de ingang van de Docks. Schakel nu over naar je Sniper en richt die naar de boot. Schiet alle bewaking die je kan zien dood en stap terug in de helikopter. Bovenaan de boot, naast de grote schouw heb je een klein stukje (ook te zien op de screen) vlieg met de heli daar naar toe en land hem op de trap of op het stukje zelf. De helikopter zal schade oplopen, maar daar moet je je niets van aantrekken, land gewoon en stap snel uit. Nu moet je gewoon het trapje naar beneden lopen om met de kapitein te praten. Als deze conversatie voorbij is, loop je terug naar de helikopter om te vertrekken. Stap in en stijg op, de heli zal bij dit stuk héél wat schade oplopen, maar als je geluk hebt, dan blijft het bij roken. Als hij toch in brand schiet, probeer hem dan zo snel mogelijk op de grond te landen, om zo de missie alsnog te voltooien. Ik hoop dat je aan deze tip iets hebt, want ik had vroeger ook veel moeite met het voltooien met deze missie, maar toen ik dit probeerde liep alles veel gemakkelijker!

Extra tip: Als je 80 Hidden Packages hebt verzameld, dan spawnt de Sea Sparrow aan je mansion. Deze is niet alleen kleiner dan een Maverick, maar is ook uitgerust met een boordkanon. Als je deze helikopter tot je beschiking hebt, dan heb je voor de missie 'Spilling The Beans' ook geen Sniper nodig!

Screens van de tip:

gtavc2006110415522437ie3.th.png

gtavc2006110415531318yp4.th.png

Ik wens je alvast veel succes! :cya:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...