GTA-GamerZ Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Dit plaatje laat je zien wat er op dit moment afspeelt in Amerika. Amerikanen halen hun UMD's uit de verpakking en wat gebeurt er... De umd valt uit elkaar (zie foto). Waarschijnlijk heeft de vertraging in Nederland hiermee te maken. Hopen maar dat Rockstar dit probleem nu aan het oplossen is voordat het bij ons in Nederland gebeurd. GTA Vice City Stories zou officiëel vandaag in de winkels moeten liggen. Bij navraag in de bekende softwareshops als Media Markt, Free Record Shop en de Bart Smit wisten ze me echter te vertellen dat de releasedatum van de game verschoven is naar 10 november. Officïeel is dit nog niet bekend gemaakt door Rockstar, maar dat dit gerucht een feit is lijkt me duidelijk. De enigste winkels in Nederland waar GTA VCS vooralsnog te koop is lijkt de Nedgame in Groningen en SAVEGAMES in amsterdam te zijn. Deze winkels hebben de Europese versie van de game geimporteerd vanuit Engeland. Bewerkt: 4 november 2006 door GTA-GamerZ Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ben ik blij dat hij 10 November uit komt. Dan heb ik wel een goede game en geen troep. Reageren
Joriz Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Heb je een bron? Alle schijfjes zijn hetzelfde. Deze worden gewoon door Soy gemaakt. Als je hem openbreekt is hij inderdaad kapot en dat is dom. Reageren
Isafdar Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Heb je een bron?Alle schijfjes zijn hetzelfde. Deze worden gewoon door Soy gemaakt. Als je hem openbreekt is hij inderdaad kapot en dat is dom. Ze breken hem toch niet open hij vlt gewoon uit elkaar zegt hij. Tenzij hij met verpakking het dingetje zelf bedoelt dan heb ik niets gezegt, maar lijkt mij gewoon het doosje. Bewerkt: 4 november 2006 door Isafdar Reageren
GTA-GamerZ Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Heb je een bron?Alle schijfjes zijn hetzelfde. Deze worden gewoon door Soy gemaakt. Als je hem openbreekt is hij inderdaad kapot en dat is dom. nee, er zijn verschillende websites waar je het kan lezen. de ums zijn gewoon slecht in elkaar gezet, op klik hier voor de website kan je wel een stukje lezen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Je moet ook gewoon het cd-rommetje er in laten alleen eruit halen als je een ander spelletje wil doen. Bewerkt: 4 november 2006 door denkaanhenk Reageren
GTA-GamerZ Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Je moet ook gewoon het cd-rommetje er in laten alleen eruit halen als je een ander spelletje wil doen. daar gata het niet om, ze zitten gewoon niet goed vast. bij de normaalste umd kan je die er 5x per dag uithalen en dan gebreurt er nog nix, maar als je hem al vasthoudt of gewoon in je psp stopt en laat draaien gaat hij al kapot Reageren
Rekam Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Daar zijn ze gewoon veel te bruut mee geweest. Onthoud wel dat dit de Amerikaanse versie is, he. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Er zitten ook veel fake winkels in de V.S hoor. Niet alleen goede zaken. De Europese versie word gewoon het beste man. En je moet niet iedereen geloven. Ze hebben er vast mee zitten kloten Bewerkt: 4 november 2006 door denkaanhenk Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik heb 'Vice City Stories' nu ook in mijn bezit en deze is geimporteerd uit England. En ik moet zeggen dat hij niet uit elkaar is gevallen en dat hij stevig in elkaar zit en bedenk dat de versie die wij krijgen dus rond 10 November of iets eerder ook uit de Engelandse Handel komt. Jongens wees dus niet bang dat dit ons ook overkomt en overkomt het je wel dan kun je altijd terug naar de winkel, want dit soort dingen horen gewoon absoluut niet te gebeuren als je begrijpt wat ik bedoel. Trouwens mijn hele hoesje is wel in het engels, maar dat maakt het juist veel mooier voor mij. Verder is het een top spel waar niks op aan te merken valt qua kwaliteit van het hoesje in de Europese Branche. Reageren
GameGround Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 ik heb ook de import versie uit engeland en hij is bij mij ook gewoon goed,het is trouwes echt een goed spel Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Hoe krijg jij hem dan via engeland ? Welke winkel dan ? Reageren
GameGround Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 NEDGAME apeldoorn maar nedgame zit ook in enschede en groningen Reageren
Rekam Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Elke Nederlandse en Belgische winkel die NU VCS verkoopt heeft deze geimporteert uit Engeland. Reageren
BigM Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 wel raar dat sommige winkels toch nog verkopen terwijl ze zo kapot kunnen gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.