Jump to content

GTAVCS kampt met grote problemen!

Recommended Posts

Geplaatst:

Da's balen de Amerikaanse Versie komt dus op 8 of 10 November uit ?

Komt hij in Zuid-Holland op 8 November of op 10 November uit ?

Weet iemand dit AUB ik heb het al 10 keer gevraagt.

Als GTA VCS op Woensdag 8 November uit komt dan kan ik hem lekker de hele middag gaan spelen.......

Geplaatst:
wel raar dat sommige winkels toch nog verkopen terwijl ze zo kapot kunnen gaan

er is net gezegd dat die miss uit fake winkels in america komen en er werd ook niet gezegt dat de gene die hem hebben gewoon een normale hebben dus als ik legaal aan de engelse kan komen voor 8 november dan koop ik die

Geplaatst: (bewerkt)
8655.jpg

Dit plaatje laat je zien wat er op dit moment afspeelt in Amerika. Amerikanen halen hun UMD's uit de verpakking en wat gebeurt er... De umd valt uit elkaar (zie foto). Waarschijnlijk heeft de vertraging in Nederland hiermee te maken. Hopen maar dat Rockstar dit probleem nu aan het oplossen is voordat het bij ons in Nederland gebeurd.

GTA Vice City Stories zou officiëel vandaag in de winkels moeten liggen. Bij navraag in de bekende softwareshops als Media Markt, Free Record Shop en de Bart Smit wisten ze me echter te vertellen dat de releasedatum van de game verschoven is naar 10 november. Officïeel is dit nog niet bekend gemaakt door Rockstar, maar dat dit gerucht een feit is lijkt me duidelijk.

De enigste winkels in Nederland waar GTA VCS vooralsnog te koop is lijkt de Nedgame in Groningen en SAVEGAMES in amsterdam te zijn. Deze winkels hebben de Europese versie van de game geimporteerd vanuit Engeland.

Kijk eens hier. (onderaan) Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Geplaatst:

wel raar dat sommige winkels toch nog verkopen terwijl ze zo kapot kunnen gaan

er is net gezegd dat die miss uit fake winkels in america komen en er werd ook niet gezegt dat de gene die hem hebben gewoon een normale hebben dus als ik legaal aan de engelse kan komen voor 8 november dan koop ik die

nee de games die je op dit moment in nederland te koop zijn, zijn geimporteerd uit engeland. Met deze umd's is niks mis, alleen met de amerikaanse en die zijn hier in nederland niet te koop. je moet gewoon voordat je hem koopt even navragen uit welk land hij is geimporteerd

Geplaatst: (bewerkt)
Da's balen de Amerikaanse Versie komt dus op 8 of 10 November uit ?

Komt hij in Zuid-Holland op 8 November of op 10 November uit ?

Weet iemand dit AUB ik heb het al 10 keer gevraagt.

Als GTA VCS op Woensdag 8 November uit komt dan kan ik hem lekker de hele middag gaan spelen.......

De Amerikaanse versie is sinds Dinsdag 31 Oktober uit.

In Zuid Holland en de rest van Nederland komt hij waarschijnlijk 8 of 10 November uit.

Boris H.

Bewerkt: door the gtasafan
Geplaatst:

:puh: Ik vind het echt oneerlijk .. beter krijgen de meeste winkels hem eerder want ik verlies echt me bewustzijn

En summerbase en pietje II maken me nerveus met hun the last news topic

Geplaatst:

Tja hun doen ook alleen hun werk he is niej voor de lol ofzo.

Ik kan niej tegen wachten.

8 of 10 November dat duurt nog zo lang. :klap:

Geplaatst:
Bij ons Dinsdag of Woensdag bij Freerecordshop voor 49 eurotjes.

hmm mischien dumps gebruiken :puh:..

maar nouja als het toch gebeurt kan je het terug brengen en een nieuwe vragen zag ik op een site.

en als je minder moeilijk bent, Lijm je het :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...