Jorair Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Hey, ik zoek een paar sites voor school waar je betrouwbare freeware kan downloaden, weet iemand een paar sites? Bedankt!! Jorair Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 www.download.com misschien.... Reageren
Jorair Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Die had ik al gevonden, maar toch bedankt, ik heb ondertussen wel al de freeware die ik zocht. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Even iets wat je altijd wel kan gebruiken: Het is het beste om te downloaden van grote bekende sites, zoals Downloads.com. Dan weet je zeker dat je geen zooi binnenhaalt. Bovendien kun je reacties van anderen lezen, als er iets mis is met een bepaalde download post dat vrijwel altijd wel iemand. Vind je downloaden vanaf zo'n grote site te langzaam gaan? Dan moet je even zoeken naar de site van het programma. Misschien staan daar snellere mirrors op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.