Rullez Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Beste leden ik mben opzoek naar een host. Ik wil geen freehostia of byethost. En als het kan wil ik erbij ftp uploading minimaal 100mb ruimte Als het kan. M.V.G:Rullez Reageren
-Roy- Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 http://gimyweb.de/ voldoet aan al jouw eisen. Het is alleen wel duits... Reageren
Rullez Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Word het forum dan ook duits? Of kan je dat gewoon nederlands maken? Reageren
Preddy Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Een forum zal niet ineens Duits worden als je het naar een duitse host upload, behalve als het al Duits was natuurlijk . Maar voor de meeste forums zijn er ook wel taalpakketten te downloaden, dus zou geen probleem moeten zijn . Reageren
Rullez Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Oke heel erg bedankt. Maar zijn er nog meer goede hosten die aan mijn eisen voldoen. Reageren
Siempie Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Oke heel erg bedankt.Maar zijn er nog meer goede hosten die aan mijn eisen voldoen. Ga eens naar www.awardspace.com, werkt geweldig, geen reclame, ondersteunt PHP Reageren
Robinsky Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Je kan ook bluevoda installeren, dat heb ik ook erg handig Je vind het op www.bluevoda.com dacht ik anders moet je ff naar google :$ Reageren
Rullez Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Beste keden. Ik heb weer een nieuwe HOST gevonden. Bravenet. Nou heb ik een vraagje. Is deze ook gratis? Reageren
Dynamic Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Bravenet is gratis! Veel plezier ermee Reageren
Rullez Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Bravenet is gratis!Veel plezier ermee Ik hoop dat het gaat lukken. Want mijn oude Forum was 1 dag oud. Maar stopte er gelijk weer mee. Reageren
Medatom Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Eze ondersteund geen php dus je kunt er geen forum(s) opdraaien. Groeten,Medatom Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Rullez je vergeet een belangrijk onderdeel als je een forum wilt draaien, en dat is je Mysql. Dan kan je beter Lycos nemen of geocities. Reageren
2Strong Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Freehostia.com installeert automatisch een phpbb2 forum als je het klikt, zonder reclame, tis host met php enz. Reageren
rdewit Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 www.freewebs.com en dan host met www.joynic.com dan krijg je .nl.tt Reageren
Fuffie Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Even een vraag freewebs ondersteunt geen php of mysql. Freewebs heeft een soort website builder op de site. En daarmee kan je een website maken maar geen professional web. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.