Puma Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Hey ik heb een logo gemaakt voor het TVstation dat komt in de Green Light District mod, en ik wil graag weten wat jullie ervan vinden (ik heb 'm gemaakt met PaintShopPro): Ik heb er niet echt veel werk aan besteed... hooguit 5 minuten ofzo... Dus ik heb het ook niet helemaal alles perfect afgerond enzo maarja... wat vinden jullie? Reageren
Rekam Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Is wel mooi. Het heeft iets. Het ziet er goed uit voor 5 min. werk. 8/10 Reageren
M4X Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ziet er goed uit, maar je had hier zeker weten wat meer werk van kunnen maken. Ik vind het dus jammer dat je hem zo snel hebt afgemaakt, maar voor 5 minuten ziet het er prima uit. Rating: 7/10 Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ondanks dat je er maar 5 minuten aan hebt gewerkt zoals je zegt ziet hij er toch leuk uit hoor Ik weet niet of dat een standaard lettertype is dat elke letter zo van elkaar af is, maar ik vind het wel leuk Goed gedaan! Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ziet er wel oké uit, alleen vind de lettertype een beetje onduidenlijk. 7/10 Reageren
Preddy Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik doe het je niet na in 5 minuten, zeer nice. Ik zou nog wel een 'i' tussen 'offcial' planten, of is dat de bedoeling? Misschien is het ook een idee duidelijker te benadrukken dat het om een TV station gaat, want het zou ook nog een radio station kunnen zijn. Reageren
.Antonio Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Niet slecht voor 5 min werk. Achtergrond is mooi. is wel een 7'tje Reageren
Cencicodis Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Dat is wel erg snel! En is ook heel chique Van mij krijg je 8/10! Cencicodis Bewerkt: 5 november 2006 door Cencicodis Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 1- het is geen logo maar meer een reclamebord 2- het lettertype is het belangrijkste op een logo, en deze doet niet cijfer 6,45 voor de moeite Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.