Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik heb een logo gemaakt voor het TVstation dat komt in de Green Light District mod, en ik wil graag weten wat jullie ervan vinden (ik heb 'm gemaakt met PaintShopPro):

district5pa5.jpg

Ik heb er niet echt veel werk aan besteed... hooguit 5 minuten ofzo... Dus ik heb het ook niet helemaal alles perfect afgerond enzo maarja... wat vinden jullie?

Geplaatst:

Ziet er goed uit, maar je had hier zeker weten wat meer werk van kunnen maken. Ik vind het dus jammer dat je hem zo snel hebt afgemaakt, maar voor 5 minuten ziet het er prima uit.

Rating: 7/10

Geplaatst:

Ondanks dat je er maar 5 minuten aan hebt gewerkt zoals je zegt ziet hij er toch leuk uit hoor :Y

Ik weet niet of dat een standaard lettertype is dat elke letter zo van elkaar af is, maar ik vind het wel leuk :Y

Goed gedaan!

Geplaatst:

Ik doe het je niet na in 5 minuten, zeer nice. Ik zou nog wel een 'i' tussen 'offcial' planten, of is dat de bedoeling? Misschien is het ook een idee duidelijker te benadrukken dat het om een TV station gaat, want het zou ook nog een radio station kunnen zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is wel erg snel!

En is ook heel chique :puh:

Van mij krijg je

8/10!

Cencicodis :cya:

Bewerkt: door Cencicodis
Geplaatst:

1- het is geen logo maar meer een reclamebord

2- het lettertype is het belangrijkste op een logo, en deze doet niet

cijfer 6,45 voor de moeite 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...