Jump to content

Empire Building Guide!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey iedereen allereerst wil ik zeggen dat de site fantastisch is :), ik ben nieuw hier. Ik heb eigenlijk ook een vraag over Empire Building: Na de missie To Victor, the Spoils kan je beginnen met het opbouwen van je imperium, ik heb nu de drie gebouwen van Marty tot me beschikking. Twee gebouwen kan ik vanaf het begin al uitbreiden. Ik heb de missie Hose the Hoes ook afgerond, dus ik kan mijn prostitution gebouw ook uitbreiden al ik wil. Maar dan nu mijn vraag, kan ik gelijk van een klein gebouw naar een groot gebouw gaan?, en dan de missies doen voor elk soort bedrijf. Of moet ik eerst met een medium gebouw beginnen en daar eerst de missies van doen?, want ik wil wel 100% halen natuurlijk.

Alvast bedankt voor jullie reacties :)

• Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Die-hard

10

• Jelle Leone

7

• Pietje II

6

• duckman007

4

Geplaatst:
Maar dan nu mijn vraag, kan ik gelijk van een klein gebouw naar een groot gebouw gaan?

Als je genoeg geld hebt wel ja. :Y

Aan een high roller ben je per bedrijfstype een verschillend bedrag kwijt, aan een Empire Building-site van het type 'Protection Racket' ben je bijvoorbeeld minder geld kwijt dan bij een Empire Building-site van het type 'Smuggling', maar gemiddeld zou je kunnen zeggen dat je zo'n $2400 tot $8000 kwijt bent aan een high roller.

en dan de missies doen voor elk soort bedrijf. Of moet ik eerst met een medium gebouw beginnen en daar eerst de missies van doen?,

Daar kan je meteen mee beginnen als je wilt, het maakt niet uit of je Empire Building-site een 'small time', een 'medium' of een 'high roller' is. :)

Als je Empire Building-sites met de types 'Drugs', 'Smuggling' of 'Robbery' wilt creëren, dan zul je moeten wachten tot de missie 'From Zero to Hero' van Lance Vance. In deze missie ga je naar het oostelijke eiland (ook wel bekend onder het 'Vice City Beach'-gebied), waar je Empire Building-sites van de laatste drie types zult aantreffen. Neem een Empire Building-site over met het type 'Drugs', 'Smuggling' of 'Robbery', en zo ontgrendel je het desbetreffende type. ;)

Geplaatst:

Bedankt Pietje II :klap: dan zet ik ze gewoon op high roller, ik heb toch genoeg geld 8). Nu moet ik nog bedrijven van de Cholos aanvallen, of kan ik toch beter eerst de missies afmaken?. Ik bedoel anders vallen ze steeds mijn bedrijven aan.

Geplaatst:
Bedankt Pietje II :klap: dan zet ik ze gewoon op high roller, ik heb toch genoeg geld 8).

Nou dan komt dat wel goed. :)

Nu moet ik nog bedrijven van de Cholos aanvallen, of kan ik toch beter eerst de missies afmaken?. Ik bedoel anders vallen ze steeds mijn bedrijven aan.

Het maakt niet uit wat je doet, de Empire Building-missies moet je sowieso voltooid hebben wil je de 100% behalen. Heb je te veel last van die aanvallen? Dan moet je even je spel opslaan (zodat je voortgang bewaard blijft), en vervolgens je spel weer laden. Tevens schijnt het ook te helpen om je PlayStation Portable helemaal af te sluiten en dan weer op te starten. De aanvallen houden in ieder geval wel op als je alle Empire Building-sites veroverd hebt. ;)

Geplaatst:

Nogmaals bedankt Pietje II ik ben een stuk wijzer geworden over het hele Empire Building gebeuren. Ik heb besloten om de Cholos maar eens goed aan te pakken, want ze komen zo langzamerhand m'n neusgaten uit :).

Geplaatst:

Ik heb een vraagje over Empire Building. Als je al de gebouwen hebt overgenomen op het 1e eiland, kunnen ze dan nog aangevallen worden ? Of gaat dit niet meer, als je alle gebouwen hebt overgenomen veronderstel ik dat je niet meer kan aangevallen worden.

Geplaatst:

Wanneer je alle Empire-sites op het Vice City Mainland (het westelijke eiland dus) veroverd hebt kan je nog altijd aangevallen worden, aangezien je op het Vice City Beach-gebied nog vijandelijke bendes hebt. Trouwens, wanneer je de verhaallijn nog niet uitgespeeld hebt en je nog vóór de missie 'From Zero to Hero' bent, zijn nog lang niet alle bendes uitgeschakeld (economisch gedoeld dus), dus heb je er nog altijd sowieso last van. ;)

Geplaatst:
Wanneer je alle Empire-sites op het Vice City Mainland (het westelijke eiland dus) veroverd hebt kan je nog altijd aangevallen worden, aangezien je op het Vice City Beach-gebied nog vijandelijke bendes hebt. Trouwens, wanneer je de verhaallijn nog niet uitgespeeld hebt en je nog vóór de missie 'From Zero to Hero' bent, zijn nog lang niet alle bendes uitgeschakeld (economisch gedoeld dus), dus heb je er nog altijd sowieso last van. ;)

Bedankt, Pietje II !

• 3 weken later...
Geplaatst:
Toppie Die-Hard

hey,

ik snap eerlijk gezegd niet echt wat je bedoeld en waarom je het dan in dit topic post?

een topic mag je enkel bumpen idnien je nuttige informatie hebt of een vraag, waardoor je geen nieuw topic moet maken, want anders staat het forum binnen de kortste keren vol met topics over 1 en dezelfde missie

greetz

>>> Door SummerBase: Wil je dit soort dingen in het vervolg over laten aan de moderators? Wij kunnen prima zelf bepalen of iets wel of niet goed is. ;) Tevens mag gino99 best zeggen dat hij het een mooi topic vindt, want dat is het ook.<<<

• 1 maand later...
Geplaatst:

kan er mij iemand zeggen of een map geven waar ik zo'n gebouwen kan vinden want ik vind ze nie :cry:

Geplaatst:

Als je op je map kijkt in GTA Vice City Stories dan zie je een rechthoekig gebouwtje.

Als het blauw is, dan is het van jou, is het grijs dan is het van de Bikers, als het rood is, dan is het van de Sharks en is het geel, dan is het van de Cholos.

Tevens kan je ook pas de Empire Building missies starten vanaf je de missie 'To Victor, the Spoils' hebt uitgespeeld.

En is er eigenlijk al een topic waarin beschreven staat hoe je Extortion - Loan Shark - Pimping - Drug Running - Smuggling en Robbery doet?

Geplaatst:
En is er eigenlijk al een topic waarin beschreven staat hoe je Extortion - Loan Shark - Pimping - Drug Running - Smuggling en Robbery doet?

Zoals je zelf al wel gezien zult hebben zijn ze d'r op WikiGTA mee bezig. Pimping is al af en de anderen zullen heus wel een keertje volgen. Ook kun je met de zoekfunctie al heel wat Topic's vinden over een vraag hoe je 1 van de Empire Bulding-missie moet doen. Dit is wel meestal in de hogere, Drugs, Smuggling en Robbery.

Geplaatst:

Goed gedaan.

Ik bewonder jou :dans: .

Het lukt me nooit om een empire building over te nemen . :eten:

Veel succes verder

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoe weet je zeker eigenlijk dat je buissness op de goeie plek staat? Ligt er toch aan

welke locatie hij staat? :? Hoe weet je op welke locatie je de juiste empire neerzet?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...