Jump to content

Ander personage

Recommended Posts

Geplaatst:

Ben ik weer,

In GTA Vice City had je cheats om er bijvoorbeeld uit te zien als Candy Suxx :D Zijn er bij San Andreas ook van deze cheats?

In sommige stunt filmpjes zie ik mensen met Woozie spelen of met Smoke.

Greetz Blink

Geplaatst: (bewerkt)

dit kan je downloaden op veel websites zoals http://www.gtagarage.com hier staan veel personages die je kan zijn zoals officer tenpenny. maar die foto die je hebt gezien was waarschijnlijk mta (multi theft auto) daar kan je alle personages kiezen.

Bewerkt: door cheizz
Geplaatst:
dit kan je downloaden op veel websites zoals http://www.gtagarage.com hier staan veel personages die je kan zijn zoals officer tenpenny. maar die foto die je hebt gezien was waarschijnlijk mta (multi theft auto) daar kan je alle personages kiezen.

Ja of idd mods of iets in die richting

Geplaatst:
Ben ik weer,

In GTA Vice City had je cheats om er bijvoorbeeld uit te zien als Candy Suxx :D Zijn er bij San Andreas ook van deze cheats?

In sommige stunt filmpjes zie ik mensen met Woozie spelen of met Smoke.

Greetz Blink

Met cheats is het helaas niet mogelijk. De filmpjes die jij gezien hebt zullen waarschijnlijk gemaakt zijn in SA-MP, waar je zelf kunt kiezen met welk personage je speelt. Of natuurlijk met modding zoals hierboven al gemeld is.

Geplaatst:
er is ook een cheat die veranderd je in een boer everybodyispoor volgens mij CMIIW

Waarschijnlijk bedoel je dan het plattelands-thema (BMTPWHR). Deze cheat werk weliswaar bij mij niet, maar het zou ervoor zorgen dat CJ de kleding krijgt van een boer. Een cheat die hiervoor wel werkt is: FVTMNBZ. Maar dat is niet dat het een ander personage wordt, alleen CJ in andere kleren. Andere voorbeelden hiervan zijn de strandsfeer (LIFESABEACH), Funhouse (CRAZYTOWN) en Ninja theme (NINJATOWN).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...