gatacity Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 ik krijg elke keer dit te zien Disconnected: Incompatible version. (Dalay = 10 sec) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 (bewerkt) welke MTA versie heb je?? je moet MTA 0.4.1. hebben en de goede servers vinden in ASE (all seeying eye) mzzls Bewerkt: 8 november 2004 door GtA_BaDmAn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gatacity Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 oo dan had ik de verkeerde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 ee, khop dat et nu glukt is? maarja hoor nog wel mzzls Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 Is sowieso al vaker gevraagd ... Graag eerst zoeken voordat je iets vraagt... Als je de nieuwste versie van MTA download (op dit moment dus 0.4.1) is het opgelost! Download moet te vinden zijn in download gedeelte van GTAGames, zo niet dan issie wel te vinden op http://www.mtavc.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 (bewerkt) ja binnenkort kom MTA blue uit duzz dat lijkt me ook cool want dan zal iedereen die wel downloaden want je kunt dan ook met boten volgens mij! wanneer die uitkomt weet ik nie maar ik denk dat dat wel op deze site te vinden is mzzls Bewerkt: 9 november 2004 door GtA_BaDmAn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Duurt nog wel eventjes hoor... Ze zullen ook van tevoren geen release-date vaststellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 hahaha ja das waar weet je ook wat meer dingen over mta blue? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Zie hier: http://www.multitheftauto.com/blue.php Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 eej, ziet er wel vet uit. maar ze zijn duzz al wel klaar met Blue want ze hebben er al mooie screenshots van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 eej,ziet er wel vet uit. maar ze zijn duzz al wel klaar met Blue want ze hebben er al mooie screenshots van Het is dus nog niet af als je het artikel effe had gelezen (ja dat kan ook) Een deel van MTA Blue is al af dus nog niet alles. Zodra er meer info over de release komt staat het op GTAgames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 eej zal elke dag wel ff checken maar er staat ook: blue supports almost every single Vice City feature, including every weapon type (even rocket launchers and snipers), vehicle can shoot, boats, planes, synchronized pickups and drive-bys. betekent dat ook dat je met dat watervliegtuigje kan bij de studios? dat zal wel lollig zijn. maar je hebt nu ook rocket launchers en snipers. snipers zijn lachuh maar met een rocket laucher kanl je drect iemand overhoop das tog wel een beetje saai mzzls Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jussie123 Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 ik heb ook een vraag..ik heb net MTA gedownload de nieuwste!maar het lukt niet ik kan niet in het spel komen... <_< ik druk dan op "start game" maar ik krijg dan een ander... bestandje (naam=run game) en dan moet ik wat openen.... :huh: maar ik weet niet wat.. kan iemand me helpen.... zeg het ff.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 eej, als je op ''start game'' drukt dan krijg je een venstertje te zien met bestanden dan moet je naar je GTA VC map en dan gtavc.exe selecteren en dna start het spel op khoop dat et lukt!! veel suc6 mzls Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 snipers zijn lachuh maar met een rocket laucher kanl je drect iemand overhoop das tog wel een beetje saaimzzls Wapens kunnen door een server enabled en disabled worden... Waarschijnlijk kan de health en damage van wapens ook nog bepaald worden door servers... Dus vrees maar niet... Er word echter ook nergens gezegd dat het 'watervliegtuig' erin zal zitten, ook word nergens bevestigd dat elk wapen gebruikt kan worden... Alleen waarschijnlijk atm ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.