Sseb Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) hey mense ik wil een basejump filmpje maken met meerdere mensen. misschien ken je wel basejump filmpjes. hier is er een zie je hoe wat basejumps van de wat andere kanten gefilmd hier het is een stunt movie en dit laat erg goed zien wat ik bedoel met verschillende kanten filmen zo iets wil ook gaan maken. maar net iets complexer. dat je de basejump van bijvoorbeeld zelfs van 3 kanten ziet ik of iemand anders filmt mensen tijdens een jump en ik spring zelf ook natuurlijk mee niet bij alle jumps en het zou fijn zijn als je ook een cameraatje hebt. dan kunnen we bijvoorbeeld ik of iemand anders filmpt de dat iemand van gebouw/brug/berg afspringt en de weg dat hij/zij naar beneden gaat zelf filmpt dat zie je ook beetje in het filmpje ik wil ongeveer een stuk of 6 mensen en als allen leden er zijn kunnen we het we samen gaan bespreken wat we gaan doen en hoe en alles dus zegmaar een echt script maken. en een goede he om te joinen moet je dit over je zelf zegge over wat je kan en wil wil je serieus meedoen? HEB JE SA:MP?? basejump je vaak en vind je dat je het goed kan? weet je vette plekken? als je door mij aangenomen bent graag dat je dan je msn door pmed 1 -Bassiej26- 2 -Dj- GTA- 3 -Stefantjuh- 4 -[NL]BoBo[FRL]- 5 -RoyBoy- 6-Mb.- 7-gtaboy107- 8-gesloten- 9-gesloten- 10-gesloten- 11 -gesloten- DFT doet nu ook mee dus het wordt grootser[/size] Bewerkt: 20 november 2006 door Sseb Reageren
Bassiej Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Hoe wil je dat gaan doen.. in multiplayermodes kan je volgens mij nietbasejumpen.. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 bedoel je soms in het echt als het gaat over in sa kan ik toch niet meedoen, want ps2schijf in bijna kapot Reageren
Sseb Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) bedoel je soms in het echt als het gaat over in sa kan ik toch niet meedoen, want ps2schijf in bijna kapot nee nee op gta en online op SAMP online kan je wel basejumpen hoor Bewerkt: 4 november 2006 door Sseb Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 misschien doe ik mee, maar verlopig heb ik geen tijd (in verband met CSI: SF) Reageren
Sseb Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 misschien doe ik mee, maar verlopig heb ik geen tijd (in verband met CSI: SF) zo cool zijn Reageren
Bassiej Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 ik zou wel willen meedoen, lijkt me wel geinig. Bassiej Reageren
Sseb Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 nog 5 plekke over mense Reageren
The GamerII Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 doe mij ook maar.. maar 1 ding.. kunnen we het ook met mta doen want bij samp loopt hij glijk bij het opstarten vast Reageren
Sseb Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 doe mij ook maar..maar 1 ding.. kunnen we het ook met mta doen want bij samp loopt hij glijk bij het opstarten vast nee niet op MTA srry, MTA doed het bij mij niet meer en ik speelde al niet graag mta Reageren
The GamerII Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 okee... zou je voor mij dan een plaats vrij willen houden want er is nu iemand voor me aan het kijken waarom samp het niet doet.... Reageren
Bassiej Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 doe mij ook maar..maar 1 ding.. kunnen we het ook met mta doen want bij samp loopt hij glijk bij het opstarten vast in MTA kan je toch niet uit je voertuig? Reageren
Sseb Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 doe mij ook maar.. maar 1 ding.. kunnen we het ook met mta doen want bij samp loopt hij glijk bij het opstarten vast in MTA kan je toch niet uit je voertuig? volgens mij ook niet Reageren
The GamerII Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 doe mij ook maar.. maar 1 ding.. kunnen we het ook met mta doen want bij samp loopt hij glijk bij het opstarten vast in MTA kan je toch niet uit je voertuig? volgens mij ook niet bij vice city kon ik bij MTA wel uit en in voertuig Reageren
NIELS_ Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Jammer dat mijn PC GTA niet trekt, anders had ik zeker meegedaan, ik basejump vet vaak namelijk Bewerkt: 4 november 2006 door NIELS_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.