.Sharingan Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Bij San Andreas zijn er 2 soorten Multiplayers: MTA = Multi Theft Auto, hiermee kan je alleen in je voertuig racen tegen elkaar, mappen maken en servers opzetten. SAMP = San Andreas Multiplayer, hiermee kan je uitvoertuigen, vrijrondlopen en op elkaar schieten enz enz. Met deze kan je BaseJumpen. met MTA niet. Hopelijk heb ik je goed genoeg geïnformeerd, Succes met je BaseJumpTeam .WhoopDiDoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) maar het gaat niet over multiplayer mods maar over een basejump filmpje , maar toch bedankt Bewerkt: 4 november 2006 door Sseb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marDuk Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 hey als jij me kunt uitleggen hoe ik dat moet doen met SAMP dan wil ik wel mee doen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 hey als jij me kunt uitleggen hoe ik dat moet doen met SAMP dan wil ik wel mee doen hoor kijk op het SA:MP forum daar kunnen ze je heus wel werken liever niet dat je meedoet ik wil graag mensen die al best lang sa:mp spelen of gwoon er goed mee om kunnen gaan , dat werkt al een stuk vlotter;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marDuk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 ok np Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 nog 4 plekken over !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MxM Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Hey, ik wil graag mee doen, ik weet hoe je sa:mp moet spelen, ik basejump zelf best vaak in SA. Ik kan filmen en monteren!. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pimmie Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=2265442565032630408 Zo bedoel je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 nog 3 plekken over dus wees snel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 ik wil wel meedoen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Dj gta wil je serieus meedoen? basejump je vaak en vind je dat je het goed kan? weet je vette plekken? ff vertellen over je zelf ====== weer 4 plekken open Chris wou niet meer me doen -.- >>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik voortaan de EDIT-knop.<<< Bewerkt: 6 november 2006 door Sseb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Vet man! en ehm, ik zou wel mee willen doen, maaruh ik heb de ps2-versie en geen tv-kaart ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Ik wil wel meedoen, ik heb iig vet veel ervaring met films maken etc. (als je ze wilt zien gewoon ff pmén:p) Ik heb veel ervaring in SA-MP, ik speel momenteel veel MTA maar ik heb een maand SA-MP gespeeld. Zelf heb ik met clangenoten ook vaak gebasejumped van wolkenkrabbers, chilliad goldengate bridge etc:D Im in tha game:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 WEER 3 plaatsen :D GRAAG NOG EEN CAMERA MAN!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Ik wil wel Camera man zijn, of bedoel je vanuit helicopter? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.