Sseb Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Ik wil wel Camera man zijn, of bedoel je vanuit helicopter? bijvoorbeeld uit een helicompter en mee springen, achter iemand aan en dan hem filmen of filmen vanaf een ander gebouw er tegen over of ernaast, dat je hem van voren of van zijkant filmpt als je wilt filmen graag Ik wil wel meedoen, ik heb iig vet veel ervaring met films maken etc. (als je ze wilt zien gewoon ff pmén:p)Ik heb veel ervaring in SA-MP, ik speel momenteel veel MTA maar ik heb een maand SA-MP gespeeld. Zelf heb ik met clangenoten ook vaak gebasejumped van wolkenkrabbers, chilliad goldengate bridge etc:D Im in tha game:D zo te horen ben jij goed ^^ jij doet zeker mee !!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Okey , dank juh. Heb jij een eigen SA-MP server anders hebben we misschien last van andere dingen enzo.. IIG, monteer jij het filmpje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Okey , dank juh. Heb jij een eigen SA-MP server anders hebben we misschien last van andere dingen enzo..IIG, monteer jij het filmpje? ik heb nog geen eigen server ik kan het ook niet maken op 1 of andere manier de 2 server waar ik de movie wou op nemen, hebben ze veranderd en zijn nu nix meer en Bassiej en ik monteren en zo , mss jij ook als je kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 ik wil serieus meedoen en ook wel filmen als iem mij de goeie software geeft enz. en server kan k meschien ook wel regelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 ik wil serieus meedoen en ook wel filmen als iem mij de goeie software geeft enz. en server kan k meschien ook wel regelen Server Perfecto :D helemaal gewldig je hoeft niet te filmen hoor , 3 filmers zijn genoeg , en ik film dus dus 4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 mag k dan ook mee basejumpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 mag k dan ook mee basejumpen? DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHH Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quincy225 Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 ik wil mee doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 ik wil mee doen moet je dit over je zelf zegge over wat je kan en wil wil je serieus meedoen? basejump je vaak en vind je dat je het goed kan? weet je vette plekken? geef daar ook eens antwoord op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 server is online!!! naam is [NL]Basejump Server Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 server is online!!! naam is [NL]Basejump Server ik kan hem niet vinden op SA:MP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 213.51.63.209:7777 kom anders naar HostName: [NL] Minigames Madness -=Powered by H2ICY.net=- Address: 81.171.125.134:28001 Players: 9 / 32 Ping: 40 Mode: Minigames v0.46 Map: San Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) kom anders naar HostName: [NL] Minigames Madness -=Powered by H2ICY.net=-Address: 81.171.125.134:28001 Players: 9 / 32 Ping: 40 Mode: Minigames v0.46 Map: San Andreas ik kan hem nog steeds niet vinden daar kom ik vaak genoeg Bewerkt: 6 november 2006 door Sseb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 mijn gta start niet op zonder foutmelding nix:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) hey als jij me kunt uitleggen hoe ik dat moet doen met SAMP dan wil ik wel mee doen hoor kijk op het SA:MP forum daar kunnen ze je heus wel werken liever niet dat je meedoet ik wil graag mensen die al best lang sa:mp spelen of gwoon er goed mee om kunnen gaan , dat werkt al een stuk vlotter;) Waar slaat dit op? Hij speelt toch San Andreas Single Player ? Dus hij hoeft maar 2 keer te jumpen, en hij kan meedoen. Dus die post sloeg helemaal nergens op. .WhoopDiDoo. Bewerkt: 7 november 2006 door .WhoopDiDoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.