Sseb Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 mijn gta start niet op zonder foutmelding nix:S we dwalen af het gaat hier niet over SA-MP ga dan ff naar het SA-MP forum daar kunnen ze je beter helpen dan ik Reageren
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 (bewerkt) yow lijkt me wel vet om mee te doen alleen deze week word dat waarschijnlijk nix want ik heb tentamens maar daarna kan ik wel meedoen dus zet me maar op de lijst!!!xD [NL]BoBo[FRL] owhja ik doe momenteel meer mta dan samp maar ik heb wel een halfjaar samp gedaan en toen ging ik en een klasgenoot ook altijd basejumpen van gebouwen enzo en ik doe het nogsteeds nog wel eens dus lijkt me wel vet en ik wil serieus wel mee doen!xD Bewerkt: 7 november 2006 door [NL]BoBo[FRL] Reageren
Sseb Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2006 IEDEREEN DIE GEEN SAMP HEEFT WOORDT ER NU UITGEGOOID !! Reageren
White Gold Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Hoe bedoel je, iedereen die zich hier aanmeld heeft toch wel SA-MP en iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld hebben toch allemaal sa-mp?? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 IEDEREEN DIE GEEN SAMP HEEFT WOORDT ER NU UITGEGOOID !! Waarom dit? je hebt net bijna je team vol, Ik weet zeker dat je een vol team wilt. En waarom neem je niet even de tijd voor de mensen die geen SA-MP hebben, hun het even precies uit te leggen waar je het kan downloaden, instaleren, server opzoeken enz enz ? Reageren
Sseb Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2006 IEDEREEN DIE GEEN SAMP HEEFT WOORDT ER NU UITGEGOOID !! Waarom dit? je hebt net bijna je team vol, Ik weet zeker dat je een vol team wilt. En waarom neem je niet even de tijd voor de mensen die geen SA-MP hebben, hun het even precies uit te leggen waar je het kan downloaden, instaleren, server opzoeken enz enz ? heb niet zoveel commetaar ik weet wat ik doe en daarom omdat allemaal prblemen en zo met samp dat is onhandig Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ik vraag alleen waarom, dus wil jij Aub niet zo onbeleefd zijn. Reageren
White Gold Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Eventjes ONNTOPIC please, ruzie's vecht je maar uit op MSN of via PM! In ieder geval zijn er al weer 3 leden bijgekomen van DFT (mijn mta/samp clan). Dus hebben we al iets van 7 leden Dus kunnen er nog maar een paar aanmeldingen komen, wees er snel bij! Greetz, Stefantjuh Reageren
Mb. Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ik wil wel meedoen http://www.youtube.com/watch?v=6A3o6uff9-k Hier nog een voorbeeldje van stunts Als je nog mensen nodig hebt iig Reageren
Sseb Geplaatst: 9 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2006 C'mon people meld je aan Reageren
Sseb Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 (bewerkt) MENSEN LAATSTE DAG OM TE JOINEN PLZ JOIN WE HEBBEN NOG MAAR 1 PLEK OVER WE WILLEN ER MINIMAAL 8 EN 11 GAAN WE TOCH NIET MEER REDDEN DUS JOIN NU !!!!!!11 Bewerkt: 10 november 2006 door Dutchy3010 Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Ik join wel hoor. Kan wel basejumpen. Heb je een server? Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 (bewerkt) we gebruiken nu tijdelijk minigames madness ( is server naam ) Bewerkt: 11 november 2006 door Dj-GTA Reageren
White Gold Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Misschien kunnen we een server gebruiken van een clanmaat van mij Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Misschien kunnen we een server gebruiken van een clanmaat van mij mijn server is nu online [NL]Basejump Server Wachtwoord: weten de clanleden wel Bewerkt: 11 november 2006 door Dj-GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.