Jump to content

Basejumpers gezocht voor basejump movie

Recommended Posts

• Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sseb

24

• Dj-GTA

11

• White Gold

7

• .Sharingan

4

Geplaatst:

Vraagje aan de basejumpers: hoe komen jullie op die hoge gebouwen en bruggen. ik heb geen idee hoe ik op die brug in SF moet komen.

andere stunt locaties en tips om beter stunts te maken mag je ook posten :)

Gtrz, 911

>>> Door Dutchy3010: Ik vind het niet nodig om hier een nieuw topic voor te openen, dat kan je ook in het andere topic bespreken. Samengevoegd... :)<<<

Geplaatst:

als je al aardig ver bent kan je een jetpack pakken bij de vliegschool of daar een hydra.... en verder soms kan je onderaan het gebouw door een deur en dan ben je oneens boven...

Geplaatst:
als je al aardig ver bent kan je een jetpack pakken bij de vliegschool of daar een hydra.... en verder soms kan je onderaan het gebouw door een deur en dan ben je oneens boven...

je kunt naar de brug gaan in SF en je toetst te code ROCKETMAN in als je in de singleplayer mode zit in sa-mp kun je vanaf het begin van de brug omhoog proberen te lopen of via de steiger die der staat kun je ook ver omhoog komen;)

Geplaatst:

ik wil graag meehelpen ben ook wel evaren base jumper alleen 1 ding ik heb vandaag een fut gemaakt dus kan ik gta nie meer spelen ik heb hem wel weer binnen een week ne dan moet ik ook nog GTA MP downloade of kope Kan je dat eigenlijk downloade? :$ 8)

Geplaatst:
ik wil graag meehelpen ben ook wel evaren base jumper alleen 1 ding ik heb vandaag een fut gemaakt dus kan ik gta nie meer spelen ik heb hem wel weer binnen een week ne dan moet ik ook nog GTA MP downloade of kope Kan je dat eigenlijk downloade? :$ 8)

hoeso eem fout gemaakt en hoeso binnen week weer binnen als je hem gedownload hebt mag je dit iet behandelen op het forum kan wel volgens mij via PM CMIIW

en SA-MP vind je Hier

m.v.g Dj-Gta

• 2 weken later...
Geplaatst:
hey mense

ik wil een basejump filmpje maken met meerdere mensen.

misschien ken je wel basejump filmpjes.

hier is er een

zie je hoe wat basejumps van de wat andere kanten gefilmd

hier het is een stunt movie en dit laat erg goed zien wat ik bedoel met verschillende kanten filmen

zo iets wil ook gaan maken.

maar net iets complexer. dat je de basejump van bijvoorbeeld zelfs van 3 kanten ziet

ik of iemand anders filmt mensen tijdens een jump en ik spring zelf ook natuurlijk mee ;) niet bij alle jumps

en het zou fijn zijn als je ook een cameraatje hebt. dan kunnen we bijvoorbeeld ik of iemand anders filmpt de dat iemand van gebouw/brug/berg afspringt en de weg dat hij/zij naar beneden gaat zelf filmpt dat zie je ook beetje in het filmpje

ik wil ongeveer een stuk of 6 mensen

en als allen leden er zijn

kunnen we het we samen gaan bespreken wat we gaan doen

en hoe en alles dus zegmaar een echt script maken. en een goede he :puh:

om te joinen

moet je dit over je zelf zegge over wat je kan en wil

wil je serieus meedoen?

HEB JE SA:MP??

basejump je vaak en vind je dat je het goed kan?

weet je vette plekken?

als je door mij aangenomen bent

graag dat je dan je msn door pmed

1 -Bassiej26-

2 -Dj- GTA-

3 -Stefantjuh-

4 -[NL]BoBo[FRL]-

5 -RoyBoy-

6-Mb.-

7-gtaboy107-

8-gesloten-

9-gesloten-

10-gesloten-

11 -gesloten-

DFT doet nu ook mee dus het wordt grootser[/size]

kwou zo graag dat ik mee kon doen

>>> Door Dutchy3010: Net heb ik door toedoen van jouw praat over illegale zaken al een topic gesloten. Ook dit soort opmerkingen hoeven hier niet te staan. Graag de volgende keer voor je houden.<<<

kheb echt al 1000en keren gesprongen int spel (zovel op pc as ps2) en kvind dakker toch wel wa van kan

hier is ne link van een gta-basejump filmke dak zelf een tijdje gelede heb gemaakt

kwaliteit is mss niet zo goe ma de jumps zijn wel vet :)

http://www.skydivingmovies.com/ver2/pafile...&string=GTA

hier is een ook een filmke van men eige sprongen tijdens mijn AFF opleiding in frankrijk

(skydives, geen basejumps uiteraard :*D )

http://www.skydivingmovies.com/ver2/pafile...string=last_aff

je moet je wel registreren om ze te kunne zien ma da kost niks en duurt ni lang en ge kunt echt veel gigs downloaden van gta filmkes en ook gwn echte BASE en Skydive movies :Y

enjoy en post da filmke ast klaar is aub !!

eli

Geplaatst:

ik kan niet meedoen maar heb wel een leuk idee.

kweet niet of je in vliegtuigen kan maar dan moet je gewoon met een paar instappen en dan zo hoog mogelijk vliegen en dan tepletter vallen.

veel succes nog.

kan ik het filmpje krijgen als hij klaar is?

peace out

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...