joshoon Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 hey, ik heb van me kameraad Windows Vista RC2 gekregen maar nou wil ik de product key, hij zei dat het niet nodig was dus wel maar waar kan ik een product key registreren dat ik me kan aanmelden voor 1 ? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 In je PM inbox Ik ruik onraad... Als ik het mis heb, kan je me een PM sturen, maar tot die tijd gaat dit topic op slot. Reageren
joshoon Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 In je PM inbox Ik ruik onraad... Als ik het mis heb, kan je me een PM sturen, maar tot die tijd gaat dit topic op slot. naja ik vroeg eigenlijk alleemaar hoe ik die kon registreren, ik heb nu RC1 maar genomen maar ik heb weer een probleem want me laptop valt steeds uit deed hij trouwens ook al op XP maar soms valt de adapter erbij uit en de batterijh doet het ook niet dus dire heb ik er ook al uit liggen Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 1: Ik dacht dat het over illegale praktijken ging, maar ik zat er naast. Sorry. 2: Ik ben toenet vergeten een slotje te plaatsen. Nog eens sorry. Er kan verder gereageerd worden op de tweede vraag. Reageren
joshoon Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 1: Ik dacht dat het over illegale praktijken ging, maar ik zat er naast. Sorry.2: Ik ben toenet vergeten een slotje te plaatsen. Nog eens sorry. Er kan verder gereageerd worden op de tweede vraag. geen probleem . Maar weet je mischien waar dat aan kan liggen van me laptop nu ben ik er wel op aant gamen maar hij valt de laaste tijd weer rerg vaak uit en soms de adapter ook en dat was ook al zo met Vista Greetzz Reageren
Joriz Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Dit is als nog illegaal. Je dient zelf bij Microsoft te registreren voordat je Microsoft Windows Vista RC van ze krijgt. Tevens wil ik iedereen er op wijzen dat de RC versies alleen maar bedoelt zijn voor mensen die veel verstand hebben van computers en Vista dus ook alleen maar gebruiken om te testen (en niet voor productie omgeving) Reageren
joshoon Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Dit is als nog illegaal. Je dient zelf bij Microsoft te registreren voordat je Microsoft Windows Vista RC van ze krijgt.Tevens wil ik iedereen er op wijzen dat de RC versies alleen maar bedoelt zijn voor mensen die veel verstand hebben van computers en Vista dus ook alleen maar gebruiken om te testen (en niet voor productie omgeving) maar we zouden het nu over mijn 2e vraag hebben Maar weet je mischien waar dat aan kan liggen van me laptop nu ben ik er wel op aant gamen maar hij valt de laaste tijd weer rerg vaak uit en soms de adapter ook en dat was ook al zo met XP Reageren
Joriz Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Je laptop raakt oververhit en valt daardoor uit. Raad je aan gebruik te maken van je garantie voor een flinke interne schoonmaak en liefst ook probleem diagnose. Reageren
joshoon Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Je laptop raakt oververhit en valt daardoor uit. Raad je aan gebruik te maken van je garantie voor een flinke interne schoonmaak en liefst ook probleem diagnose. ik heb hem nu wel een heel poos aan maar toen ik net heb ik de laptop open gemaakt en inderdaad was de Proccesor wat overdreven warm alleen ik heb die laptop van me broer dus geen garantie denk ik Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Maak hem dan school van binnen. Als er binnen allemaal stof zit raakt de boel snel oververhit. Reageren
joshoon Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Maak hem dan school van binnen. Als er binnen allemaal stof zit raakt de boel snel oververhit. had ik vanmiddag gedaan was redelijk schoon alleen een klein laagje stof op de ventilator maar daarna viel hij weer heel wat keren uit en nu heb ik er al heel wat keren mee gegamed en nu heb ik nog geen 1 probleem gezien maar zo was dat gisteren ook heel wisselvallig met da ding ik durf bijna te wedden dat hij morgen wel weer uitvalt of vanavond nog Reageren
joshoon Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 maandag 6 November: 16:15 : Net viel de laptop weer een paar keer uit ennuh hij deed het op het begin dus hij kan niet te warm zijn toen blaaste ik in het stopcontactje waar een klein stekkertje in de adapter hoort en toen stopte hij met uitvallen maar toen ging in later ff gamen na een poosje gamen deed hij et weer en de adapter viel ook weer uit maarhet kan niet aan de adapter liggen want toen ik die van me zus erop aansloot viel hij daar ook uit laptop viel daar uit en ook de adapter zelf k wordt helemaal gek van da ding wat is er mis weet iemand het Reageren
meetlat Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Hmz, Windows, da komt van Microsoft... dat verklaard veel, neem linux, pakken beter/stabieler/veiliger, ikzelf heb nu ook problemen met die domme windows (dualboot) Het is maar dat bijna alle games voor windows zijn anders lag die cd al in de vuilbak Reageren
joshoon Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Hmz, Windows, da komt van Microsoft... dat verklaard veel, neem linux, pakken beter/stabieler/veiliger, ikzelf heb nu ook problemen met die domme windows (dualboot) Het is maar dat bijna alle games voor windows zijn anders lag die cd al in de vuilbak het ligt zeker weten niet aan de windows really ik had hetook al op me XP en nu op Vista ook al ik heb gister en vandaag al heeeeeel vaal geprobeerrd ik wordt helemaal gek van da ding met het opstarten valtie nu meestal uit en dan hoor ik getik en dan ppppsssssuuuuuuwwwww uit of ik zit er net ff op te gamen en psssssuuwwwww ik vint het zelf erg vreemd de proccesor kan niet te warm zijn anders deed hij het niet bij het opstarten ik denk bijna wel zkr dat het in de laptop zelf ligt mischien een stekkertje? nou in ieder geval ik wordt gek van da ding dus weet iemand AUB wat er aan de hand is of wattan ook greetzzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.