mennotjeee Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 men PSP ZEGT DAT IK MIJN SOFTWARE MOET UPDATEN HOE DOE IK DAT GRAAG EEN UITGEBREIDE INSTRUCIE OF ALS JE IN UTRECHT WOON KOM IK BIJ JE LANGs!! >>> Door Dizzee: Typ in het vervolg met kleine letters. Topic titel aangepast.<<< Reageren
libertycitypc Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 je gaat naar instellingen daarna netwerk bijwerken en dan verbinding 1 daarna gaat hij opzoek naar updates Reageren
Advancegta Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Allereerst: Zet in het vervolg je Caps-Lock uit want dit is erg vervelend. Het is zeer simpel om je systeemsoftware (Firmwire) te updaten vooral omdat deze al bij het spel is inbegrepen. Overigens heeft GTA Vice City Stories niet firmwire 2.80 nodig maar firmwire 2.81. Ik sluit mijn tutorial bij die ik al eens eerder hier op het forum heb geplaatst. @ LibertycityPC: En als je nou geen draadloos internet acces point in de buurt hebt? Mijn manier is handiger. Als je geen draadloos internet acces point in de buurt hebt en geen UMD (Universal Media Disc) met de nieuwste firmwire update is het nog mogelijk om de recentste versie op www.yourpsp.com te downloaden. Hier download je een map genaamd UPDATE en daarin een bestand genaam: Eboot.pbp. Plaats dit mapje in *:/PSP/GAME. Dan is * de letter van de drive. Je moet dan wel een USB aansluiting hebben en ook is een memorystick vereist. 1. Start je PSP op, zorg dat er geen UMD in zit dan kom je in het menu van de PSP.2. Doe nu je UMD van Vice City Stories erin. 3. waarschijnlijk word je naar een paar seconden automatisch naar de plek gebracht waar je de game kan starten, maar dit kan nog niet dus druk niet op x of start. 4. Na een paar seconden krijg je een soort van ''voorfilmpje'' van VCS, druk nu pijltje naar beneden. 5. Druk daarna op x, De update start nu zorg dat je voldoende batterij hebt! 6. het enige wat je nu hoeft te doen is op starten te drukken en vervolgens op 'Ik ga akkoord met de voorwaarden'. 7. De update is nu bezig, waarschijnlijk zie je linksonderin een rood lampje knipperen dit betekent dat er naar de flash wordt geschreven (In normale gevallen naar de MemoryStick). Zet je psp absoluut niet uit! 8. Bij 100% moet je nog een keer iets bevestigen en vervolgens herstart je PSP automatisch. 9. Je hebt nu firmwire 2.81 en kunt aan de slag met Vice City Stories, veel plezier Bewerkt: 4 november 2006 door Advancegta Reageren
mennotjeee Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 ik weet niet hoe ik men netwerk aan doe kun je me je gegevens geven? Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Zet in het vervolg de 'Capslock' knop uit wanneer je post, want dit komt zeer onvriendelijk over. Maar laten we eens gaan kijken als je VCS legaal hebt en je zal hem in je PSP doen en je start de PSP opnieuw op zal de PSP automatisch vragen en zeggen dat je moet upgraden om het spel te spelen. Dit moet omdat het een nieuwere versie is. Ik zou het sowieso doen, want dat maakt illegaal gebruik niet meer mogelijk. De PSP vraagt zoals ik al zei of je wilt upgraden doe dat door op het X teken te drukken. Waarna een Update systeem venster komt. Als de Batterij helemaal vol zit kun je beginnen, ook moet je PSP verbonden zijn met de net-stroom adapter. Is het balkje helemaal vol dan is je PSP geupdate en kan je spelen met je spel let wel op je kan hierna niet meer terug naar een eerder niveau. Veel succes en als er nog wat is on trent dit zeg het dan gerust, maar upgraden zal je toch moeten. Tevens kun je ook als je VCS in je PSP hebt zitten in het Game selectie menu kiezen voor Upgrade to 2.8.1 als ik het me niet vergis. Edit: Advancegta is me voor! Bewerkt: 4 november 2006 door SummerBase Reageren
mennotjeee Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 ik zag op een filmpje dat je het moest updaten maar ik heb gtavcs nog niet hoe kan ik het nu updaten en ik weet niet hoe ik op netwerk ga (Zie mijn andere bericht) ik ben hopeloos ik kan geen enkel spel spelen! ook geen demos plies help!! alstublieft post ff snel ik ben hopeloos Reageren
Advancegta Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Dan is het natuurlijk een totaal ander geval. Zoals ik in mijn andere post al zei moet je de recentste versie op www.yourpsp.com te downloaden. Hier download je een map genaamd UPDATE en daarin een bestand genaam: Eboot.pbp. Plaats dit mapje in *:/PSP/GAME. Dan is * de letter van de drive. Je moet dan wel een USB aansluiting hebben en ook is een memorystick vereist. Ikzelf vind dat www.yourpsp.com een zeer vage site waar je je eerst allemaal gedoe krijgt met registreren dus heb ik de update even voor jouw geupload op www.rapidshare.com. Je download hem hier . Als dat is gedaan moet je op je PSP in het menu naar Game gaan en vervolgens PSP Update 2.82 selecteren en vanaf dan even een paar dingen bevestigen en je PSP gaat updaten. Je moet wel een volle batterij hebben.Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust. Als je deze firmwire hebt heb je, naast een heleboel andere mooie functies in totaal 14 demos die je op je psp kan spelen. Ik noem ze even voor je op een rijtje. Klik erop om ze te downloaden. PSP DEMOSApe Academy 2 NL (7MB) MAP Ape Academy 2 NL: UCES00302 (Ape Academy 2 NL Vereist Firmware 2.80+) Ape Escape Racers JP (7MB) MAP Ape Ascape Racer JP: UCUS98655 (Ape Ascape Racer Vereist Firmware 2.80+) Block Club JP (6 MB) MAP Block Club JP: ULJS00068 (Block Club JP Vereist Firmware 2.80+) Bounty Hounds JP (8MB) MAP Bounty Hounds JP : ULJS00021 (Bounty Hounds Vereist Firmware 2.80+) [/url] Exit 2 JP (8MB) MAP Exit 2 JP: ULJM05161 (Exit 2 Vereist Firmware 2.80+) [/url] GO Sudoku JP (8MB) MAP Go Sudoku JP: UCJS10036 (GO Sudoku Vereist Firmware 2.71+) [/url] LocoRoco US (8MB) MAP Locoroco US:UCUS98662 (Locoroco Vereist Firmware 2.71+) LocoRoco Haloween EU (8MB) MAP LocoRoco Halloween EU: UCES00304-Halloween (LocoRoco Halloween Vereist Firmware 2.80+) LocoRoco 2 JP(8MB) MAP LocoRoco 2: UCJS10041-2 (LocoRoco 2 Vereist Firmware 2.80+) Mercury Melt Down JP (7MB) Mercury Melt Down JP: UCJS10043 (Mercury Melt Down Vereist Firmware 2.80+) [/url] Moto GP EU (8MB) MAP Moto GP EU:UCES00373 (Moto Gp EU Vereist Firmware 2.80+) Rige Racers 2 EU (7MB) MAP Rige Racers 2 EU: UCES00422 (Rige Racers 2 Vereist Firmware 2.80+) World Tour Soccer 2 EU (20MB) MAP Wold Tour Soccer EU: UCES00206 (Wold Tour Soccer Vereist Firmware 2.80+) World Tour Soccer 06 US (18MB) MAP World Tour Soccer US: UCUS98631 (World Tour Soccer Vereist Firmware 2.80+) ===================================================================== INSTALLATIE GAME DEMOS 1.)Download de EBOOT.pbp bestand. 2.)Pak de bestand uit.(als je em kan uit pakken) 3.)Zet de EBOOT.pbp in de map die staat onder het spel in de lijst. 4.)Zet de map in de GAME map van je psp,Dus PSP/GAME/NAAMMAP/EBOOT.pbp 5.)Open de demo en speel het maar. Bewerkt: 4 november 2006 door Advancegta Reageren
mennotjeee Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 bedankt voor het reageeren hij is nu bezig met downloaden op hoop van zegE!!! ( Whahaha staat nerd he ) maar hoe pak ik het .zip bestand uit???? Reageren
katalizt Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 bedankt voor het reageeren hij is nu bezig met downloaden op hoop van zegE!!! ( Whahaha staat nerd he )maar hoe pak ik het .zip bestand uit???? met winzip? Reageren
mennotjeee Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 hoe zet je het nadat je het me winzip heb uitgepakt op de psp Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 mennotjeee dat is helemaal niet zo moeilijk als eerste pak je het .zip bestand uit met een programma zoals Winzip die kun je bijvoorbeeld zoeken en downloaden op de website: 'Winzip.com'. als je dat gedownload hebt moet je dat instaleren dat doe je door het bestand met de rechtermuisknop aan te klikken en op instaleren te klikken. Zo krijg je een venster waarmee je winzip kunt instaleren als dat alles is gebeurt pak je het bestand waar de savegame in zit erbij of een ander programma, want ik weet niet precies over wat voor soort programma je het hebt. Dan haal je het er uit dus je opent eerst de .zip met het programma winzip en dan start je het programma dat er in zit en die verplaats je naar je PSP. Dat doe je met een USB-Kabel als je begrijpt wat ik bedoel. Snap je? Het station bevindt zich dan in Paron Deze Computer! Veel succes en mocht er nog wat wezen zeg het dan maar gerust hoor! Reageren
mennotjeee Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 het spijt me maar hij doet het nog niet kun je misschien een stappen plan maken heel erg bedankt plz het lukt nog niet als je help bent ik u zeer dankbaar gebruikers uit utrecht zeg ff waar je woont Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Hoort dit niet in het consoles en beurzen forum? Of in het grote psp topic? Bewerkt: 4 november 2006 door Insanity Prawn Boy Reageren
katalizt Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Kom jij maar naar amsterdam , dan help ik je wel ! haha . maar ehm , ik denk dat je dit ook wel op google kan vinden onder tutorials? Reageren
mennotjeee Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Iedereen die mij geholpen heeft bedankt het is gelukt " me moeder heeft het gedaan " Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.