Jump to content

Fout met het beeld


Ikkes

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Als ik GTA: Vice City aan het spelen bent gaat het beeld tijdens het lopen automatisch naar boven met resultaat:

post-3948-1162664102_thumb.jpg

Ook tijdens het rijden met een motor/brommer maakt hij automatisch een wheely..

Heeft iemand ideeën hoe ik dit kan oplossen?

Ikkes.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een iets te overhaaste conclusie van mij, maar toch wil ik het nog even zeggen. Ligt het niet aan je toetsenbord? Soms blijft namelijk wel eens een toets ingedrukt terwijl je hem niet indrukt. Aan jouw beschrijving te zien zou het het meest voor de hand liggende zijn als het één van de volgende toetsen is: 'W', 'S', pijltje omhoog of pijltje omlaag. Indien je een controller voor spellen gebruikt op je PC kan het natuurlijk ook aan één van deze toetsen liggen. Kijk maar of het effect heeft, zo niet, zeg het dan maar. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het probleem niet denk ik..Bij andere spellen heb ik er namelijk geen last van :N . Ik zal even kijken of het probleem ook bij GTA: SA gaande is.

Ikkes.

Edit:

Bij San Andreas doet het probleem zich tijdens het lopen niet voor...helaas wel tijdens het richten..

Edit 2:

Het ligt niet aan mijn Toetsenbord en muis. Ik heb het zojuist even gekeken met ander toetsenbord en een andere muis maar nog steeds hetzelfde :ch: .

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...