masterfp Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 hallo ik had nog een vraag over die uitgebouwde auto's als ik met zo een auto voor die garage poort ga staan (die van die auto tuner) gaat die nooit open hoe komt dit (missies van die lowrider allang gedaan , en ook met da dansen van die auto) wat kun je eig met zo een getunde auto doen ma kom eerst moet ik nog wete hoe ge moet tunen :D:D:D alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 in San Fierro kan je pas tunen.het betere werk. bij die garage in Los Santos (Loco low co) kun je alleen lowriders tunen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
masterfp Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 in San Fierro kan je pas tunen.het betere werk.bij die garage in Los Santos (Loco low co) kun je alleen lowriders tunen. ah cava en welke garage in san fierro is da en wat kun je doen met getunde wagens groeten master fp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 In San fierro vind je Wheel Arch Angels....daar kunnen alleen speciale wagens in. ligt in Ocean flats, San Fierro (gaat pas open nadat je Zeroing in missie hebt gedaan) en Transfender vind je in Temple, Los Santos - Doherty, San Fierro - Come-a-lot, Las Venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
riaz Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 In San fierro vind je Wheel Arch Angels....daar kunnen alleen speciale wagens in.ligt in Ocean flats, San Fierro (gaat pas open nadat je Zeroing in missie hebt gedaan) en Transfender vind je in Temple, Los Santos - Doherty, San Fierro - Come-a-lot, Las Venturas wat bedoel je met ''speciale auto's'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 wagens die je niet 1-2-3 vind... zoals de elegy - flash - jester - stratum - sultan en uranus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miche Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 In die tuningshop dicht bij je garage in San Fierro kan je geen Elegy tunen.. althans ik toch niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SA fan Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 ergens boven in LS(NIET de countryside) kun je gewone auto's tunen en lowriders bij die jij genoemt hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.