Jump to content

tunen

masterfp

Recommended Posts

hallo ik had nog een vraag over die uitgebouwde auto's als ik met zo een auto voor die garage poort ga staan (die van die auto tuner) gaat die nooit open hoe komt dit (missies van die lowrider allang gedaan , en ook met da dansen van die auto)

wat kun je eig met zo een getunde auto doen ma kom :D eerst moet ik nog wete hoe ge moet tunen :D:D:D:D

alvast bedankt

Delen op andere websites

in San Fierro kan je pas tunen.het betere werk.

bij die garage in Los Santos (Loco low co) kun je alleen lowriders tunen.

ah cava en welke garage in san fierro is da en wat kun je doen met getunde wagens groeten master fp

Delen op andere websites

In San fierro vind je Wheel Arch Angels....daar kunnen alleen speciale wagens in.

ligt in Ocean flats, San Fierro (gaat pas open nadat je Zeroing in missie hebt gedaan)

en Transfender vind je in Temple, Los Santos - Doherty, San Fierro - Come-a-lot, Las Venturas

Delen op andere websites

In San fierro vind je Wheel Arch Angels....daar kunnen alleen speciale wagens in.

ligt in Ocean flats, San Fierro (gaat pas open nadat je Zeroing in missie hebt gedaan)

en Transfender vind je in Temple, Los Santos - Doherty, San Fierro - Come-a-lot, Las Venturas

wat bedoel je met ''speciale auto's''

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...