Galiorix Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Nog niet, er zijn nog wat kleine bugs die ik wil fixen. Maar hij komt zeker in de downloadbase Dit is bijvoorbeeld een bug; er missen een aantal textures (niet het grootste probleem) maar veel erger is dat de bumper verkracht zit. Edit: Nog een kleine bug ondekt: Bewerkt: 25 november 2007 door Galiorix
Galiorix Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Hier een nieuwe shitload aan screens: Er zijn toch nog wat super kleine dingen die ik ga veranderen, namelijk het centrale remlicht wat nu nog ingame aangaat word aangepast zodat het niet meer aan gaat (er word een dummy verwijdert , thats it). Verder wil ik nog kijken of ik de wiele nog een beetje beter kan laten draaien en ik verplaats de dummy's van de voorlichten ook nog eens zodat ze echt goed staan. Greetz Bewerkt: 25 november 2007 door Galiorix
Dead-Dodo Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 hij ziet er erg goed uit KUTGW
Puma Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Hij ziet er inderdaad goed uit, maar de lichttextures kunnen beter Niet vergeten te prelighten (hij oogt nog wat donker naar mijn mening) en KUTGW!
Galiorix Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Hij ziet er inderdaad goed uit, maar de lichttextures kunnen beter Niet vergeten te prelighten (hij oogt nog wat donker naar mijn mening) en KUTGW! Komt door de screens, ingame ziet ie er een stuk lichter uit En hoezo kunnen de licht textures beter? Met zo'n antwoord kan ik natuurlijk niks en ik wil mijn auto natuurlijk wel zo goed mogelijk hebben Ik ben nou even bezig een motorblok uit NFS U1 te converteren zodat ik hem in mijn 240SX kan plaatsen Greetz
Galiorix Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Na wat gepuzzel is het me geluk een compleet model uit NFS UG1 te exporteren en weer te importeren in Zmod en ik ben al lekker bezig met het fixen van de motor Greetz
Mythbuster Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 (bewerkt) Mijn zelfgemaakte logootje voor een (voor jullie-)geheim project, wat voor mij erg belangrijk is(ik ben zo ongeveer verliefd op de wagen, waar dit logo voor is, in IRL ). Dit logo is 1088[/font] poly's. En JA, I know, ik moet de randen nog detachen zodat de shading mooier is. By the way: Dit is dus in Zmod gemaakt, heb ik onderhand 2 avonden over gedaan... Bewerkt: 27 november 2007 door Mythbuster
Galiorix Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 (bewerkt) Kleine update van mijn motor blok: Ben van plan misschien nog zelf een mooi turbotje erop te plaatsen die ik dan helemaal zelf model en texture. Bewerkt: 27 november 2007 door Galiorix
Galiorix Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Ben al begonnen met texturen
Timske Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) Goed gelukt Alleen wat is het Sory motor voor in die vette auto Bewerkt: 28 november 2007 door Timske
Galiorix Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Goed gelukt Alleen wat is het Sory motor voor in die vette auto Damn, het is nog WIP gast Hier een update met de textures:
MartyCeha Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Galiorix jongen dat doe je goed Alleen please heef die motor tijdelijk een andere kleur voordat je gaat textureren en nog meer screens gaat plaatsen want dat groen is vreselijk
Galiorix Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Galiorix jongen dat doe je goed Alleen please heef die motor tijdelijk een andere kleur voordat je gaat textureren en nog meer screens gaat plaatsen want dat groen is vreselijk Het ziet er vreselijk uit, dat geef ik toe maar deze kleur is bijna lichtgevend en ik moet goed verschillen tussen objecten zien en dat gaat alleen met dit soort kleuren. Als ie klaar is zal er geen groen meer te bespeuren zijn Trouwens, ik wil best voor screens wel ff de kleur aanpassen maar ik werk gewoon met het oerlelijke groen Greetz
MartyCeha Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Ik doe meestal grijs ofzo Lekker basic. Die kleur van jou geeft de indruk dat het ding radioactief is ofzo
Galiorix Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Ik doe meestal grijs ofzo Lekker basic. Die kleur van jou geeft de indruk dat het ding radioactief is ofzo Hehe daar dacht ik ook al aan. Morgen ga ik het blok doen en ga ik ook reflecties op de body toepassen, met dank aan GTA_XP voor de uitleg
Recommended Posts