Jump to content

Voertuigen showroom topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nog niet, er zijn nog wat kleine bugs die ik wil fixen. Maar hij komt zeker in de downloadbase :D

Dit is bijvoorbeeld een bug; er missen een aantal textures (niet het grootste probleem) maar veel erger is dat de bumper verkracht zit.

Edit:

Nog een kleine bug ondekt:

Bewerkt: door Galiorix

Hier een nieuwe shitload aan screens:

final5.jpg

final4.jpg

final3.jpg

final2.jpg

final-1.jpg

final.jpg

Er zijn toch nog wat super kleine dingen die ik ga veranderen, namelijk het centrale remlicht wat nu nog ingame aangaat word aangepast zodat het niet meer aan gaat (er word een dummy verwijdert :7, thats it). Verder wil ik nog kijken of ik de wiele nog een beetje beter kan laten draaien en ik verplaats de dummy's van de voorlichten ook nog eens zodat ze echt goed staan.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Hij ziet er inderdaad goed uit, maar de lichttextures kunnen beter :puh:

Niet vergeten te prelighten (hij oogt nog wat donker naar mijn mening) en KUTGW!

Geplaatst:
Hij ziet er inderdaad goed uit, maar de lichttextures kunnen beter :puh:

Niet vergeten te prelighten (hij oogt nog wat donker naar mijn mening) en KUTGW!

Komt door de screens, ingame ziet ie er een stuk lichter uit ^_^

En hoezo kunnen de licht textures beter? Met zo'n antwoord kan ik natuurlijk niks en ik wil mijn auto natuurlijk wel zo goed mogelijk hebben :)

Ik ben nou even bezig een motorblok uit NFS U1 te converteren zodat ik hem in mijn 240SX kan plaatsen :D

Geplaatst:

Na wat gepuzzel is het me geluk een compleet model uit NFS UG1 te exporteren en weer te importeren in Zmod en ik ben al lekker bezig met het fixen van de motor :D

Mijn zelfgemaakte logootje voor een (voor jullie-)geheim project, wat voor mij erg belangrijk is(ik ben zo ongeveer verliefd op de wagen, waar dit logo voor is, in IRL :puh:).

logoca4.png

logo2pi8.png

Dit logo is 1088[/font] poly's.

En JA, I know, ik moet de randen nog detachen zodat de shading mooier is. ;)

By the way: Dit is dus in Zmod gemaakt, heb ik onderhand 2 avonden over gedaan...

Bewerkt: door Mythbuster

Kleine update van mijn motor blok:

Ben van plan misschien nog zelf een mooi turbotje erop te plaatsen die ik dan helemaal zelf model en texture.

Goed gelukt :)

Alleen wat is het :puh:

Sory motor voor in die vette auto

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:
Goed gelukt :)

Alleen wat is het :puh:

Sory motor voor in die vette auto

Damn, het is nog WIP gast :Y

Hier een update met de textures:

Geplaatst:

Galiorix jongen dat doe je goed :D Alleen please heef die motor tijdelijk een andere kleur voordat je gaat textureren en nog meer screens gaat plaatsen want dat groen is vreselijk :puh:

Geplaatst:
Galiorix jongen dat doe je goed :D Alleen please heef die motor tijdelijk een andere kleur voordat je gaat textureren en nog meer screens gaat plaatsen want dat groen is vreselijk :puh:

Het ziet er vreselijk uit, dat geef ik toe maar deze kleur is bijna lichtgevend en ik moet goed verschillen tussen objecten zien en dat gaat alleen met dit soort kleuren. Als ie klaar is zal er geen groen meer te bespeuren zijn ^_^

Trouwens, ik wil best voor screens wel ff de kleur aanpassen maar ik werk gewoon met het oerlelijke groen :7

Geplaatst:

Ik doe meestal grijs ofzo :puh: Lekker basic. Die kleur van jou geeft de indruk dat het ding radioactief is ofzo :puh:

Geplaatst:
Ik doe meestal grijs ofzo :puh: Lekker basic. Die kleur van jou geeft de indruk dat het ding radioactief is ofzo :puh:

Hehe daar dacht ik ook al aan. Morgen ga ik het blok doen en ga ik ook reflecties op de body toepassen, met dank aan GTA_XP voor de uitleg ^_^

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...