Galiorix Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Het resultaat van een 'hobbelig' ritje:
.Sharingan Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Maar dat golfachtige schademodel is toch niet realistisch ? Er zouden eigenlijk scheuren, barsten enz in moeten komen.
GTA_XP Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Maar dat golfachtige schademodel is toch niet realistisch ? Er zouden eigenlijk scheuren, barsten enz in moeten komen. Alsof een vieze dronkelap met zijn motor keihard tegen dat wagen is gereden
Galiorix Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Dat word nog wel verandert. Intussen deze pwnage screen: Greetz
GTA_XP Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 De ruiten zijn wit Maar ze worden steeds beter!
Galiorix Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 De ruiten zijn wit Maar ze worden steeds beter! Het punt van de screen was dat de lampen open en dicht gaan En die witte ruiten bug moet ik nog ff fixen Greetz
MartyCeha Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Dus... is ie klaar? Hij ziet er in elk geval zo uit, en ik vind het mooooooi Bewerkt: 9 december 2007 door MartyCeha
Galiorix Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Dus... is ie klaar? Hij ziet er in elk geval zo uit, en ik vind het mooooooi Nee, nog niet. Ik ben nu bezig met de kofferruimte en de achterklep Updates daarover later. Greetz
Galiorix Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Ik heb wat gedaan met de kritiek van .WhoopDiDoo. op mijn schade model en hier is een update: Aan de motorkap word nog wel wat gedaan Greetz
Galiorix Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Ik denk dat ik het bij de motorkap hierbij houd: Ik wil nog wat dingen fixen maar ik denk dat de auto verder eigenlijk wel af is Greetz
MartyCeha Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Gekreukte deuren, gebarste ruiten, kapotte voorbumper, kapotte achterbumper, lichten die uitgaan als je ertegen botst, glans op de motorkap. Nee man is goed Echt mooi
Galiorix Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Gekreukte deuren, gebarste ruiten, kapotte voorbumper, kapotte achterbumper, lichten die uitgaan als je ertegen botst, glans op de motorkap. Nee man is goed Echt mooi Dankje Martijn Dingen die ik nog wil fixen zijn bijvoorbeeld de motor die nog een beetje bij de lampen eruit steekt, de positie van de wielen en wat dubbele poly's. Ik weet niet of ik hem publiek ga releasen, misschien gaat de auto in MS en wod het een MS Exclusive. Greetz
Dead-Dodo Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 ik weet niet of het wel in die stijl past van de Mafia , maar verder wel een hele leuke auto
Recommended Posts