Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

Inmiddels zit mijn drag wagen bugged ingame, en heb ik wat leuke screens gemaakt:

drag1.jpg

drag2-1.jpg

drag3.jpg

Nou ga ik alle dummy's van de lichten en andere dingen goed zetten.

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Vet gemaakt Galiorix. Keep it coming ouwe! Ik verheug me ook op de normale versie en misschien een wheeliebar onder de dragversie.. :puh: (Je mist trouwens nog wat doorzichtig spul :7 )

@GTA_XP: Wat ga je in godsnaam met dat ding doen? Ook converten?.. Gast, een adviesje: Kies een andere wagen, zo krijg je veel meer downloads dan dat je een wagen converteerd die op ongeveer hetzelfde moment door Galiorix is geconverteerd. Iets wat ik altijd probeer aan te houden: Wagens maken die nog niet al 20 keer zijn gemaakt, tenzij je echt on tevreden bent over die andere 20 wagens(dan kan je altijd besluiten hem zelf te maken :puh:) (zoals bij mijn laatste mod, waar dat logootje van laatst voor was...)

By the way, nu ik hier toch ben... Het wordt een '32 Ford Roadster, a.k.a. Deuce :D Het is nog niet veel, en zeer, zéér WIP, maar ik ben best tevreden. Denk dat het ingame wel een leuk wagentje wordt.

ford2fm6.png

ford3lt5.png

Ik vind vooral de achterkant al vrij aardig gelukt. Toen ik hem net voor de lol even mirrorde naar de andere kant vond ik de voorkant er een beetje gek uitzien, weet niet of dat door die grille kwam die (inderdaad) nog verre van goed zit, maar dat moeten jullie er maar even bij denken :puh:

(Heb trouwens van deze wagen nog geen mod gezien die me echt zint: zonder spatborden, en helemaal 100% hot rod of "rat rod" (Radical rod :puh: ) style.. Wel heeeeel veel '32 Roadsters, maar geen één die me echt zint.... )

Zoals altijd bij mij is hij gemaakt met Zmod, denk dat ik er nu een uur of... 4 á 5 aan echt modellen in heb zitten.

Ben er 4 dagen geleden aan begonnen,('s avonds om half 11 :puh:), volgende dag nog een uur of 2/anderhalf, gisteren nog wat, vandaag niks.. Zoals altijd staat mijn Zmod soms 2 uur open zonder dat ik iets doe, en dan doe ik weer een half uur wat, en dan leidt MSN me weer af :puh: (Korte of lange IJ? Naja, zal wel goed zijn :puh: Ben weer erg goed in NL zoals je ziet)

EDIT@ Hieronder: Misschien dat je die wheeliebar beter dubbele wieltjes kan geven.. Misschien kan je ook proberen de bovenste buizen onder of aan de achterbumper of dwars door de achterbumper heen(wel gaten erin maken natuurlijk, anders staat het zo crappy :puh: ) vast te maken. Dat vind ik zelf denk ik iets mooier dan aan de lichten. De onderste buis is realistisch gemaakt! Vooral door die kleine bocht die erin zit :) Je zou wel moeten proberen dat wieltje van de grond te houden als hij gewoon staat, dat is in het echt ook volgens mij, lijkt me ook logisch want het geeft meer weerstand omdat meer oppervlak de grond raakt waardoor de auto IETS langzamer gaat. (Het lijkt trouwens alsof het wieltje schuin staat maarja :puh: ) Vind de wheeliebar in ieder geval realistisch gemaakt, alleen aan het ontwerp ervan zou ik zelf nog iets doen (dubbele wieltjes die iets boven de grond zitten, en de bovenste bevestigingspunten aan/onder de bumper maken, of iets aan de achterkant veranderen zoals het in het echt is...,, b.v. ook van die parachute "bakjes" die vaak gebruikt worden om te remmen)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Net gemaakt, nog WIP:

Comments?

Vet! een soort tram voor in san fierro

ps: missgien leuk om een bus mee te vervangen als je die geleiders er af haalt ^_^

Bedankt bus. :D

Maar ik ga hem niet ingame zetten. Ik ga hem geeneens een texture geven. :7 (oke misschien wel, maar dat gaat lang duren)

Hij is geupdate btw:

Je ziet nu 2 zijspiegels, en als je goed kijkt zie je dat de bovenkant wat hoger is. Dit komt omdat hij natuurlijk een naam/nummer krijgt. Totnutoe zie je alleen een ''A''.

Zie boven plaatje ^^

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er wel leuk uit Gangsta :D. als je refs hebt gebruikt, feel free to show them :puh:.

Sorry, maar wat zijn refs? :$

Bedoel je plaatjes van echte trams heb gekeken hoe die eruit zien etc?

Van deze bijv:

http://www.cs.vu.nl/directions/tram-5.jpg

Voor bijv. licht, en wat ik allemaal niet heb.

En van deze:

http://trainsforgta.net/images/news/cs1_1b.jpg

Voor de vorm van de voorkant.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...