SWYV Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Mooie bus Waar heb je die mee gemaakt Niet WEL met Sketch Up zeker ? Groetjes Tim check de verbetering! Lang Leve Sketchup!
S-te-Fan Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Zover ik weet is SWYV een expert in sketchup met een pwnage logitech toetsenbord xD. Ziet er zeker wel goed uit , KUTGW . Bewerkt: 7 januari 2008 door stefaneke
GTA_XP Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Ik heb een paar van mijn gekste dingen! Het vuur komt echt uit de uitlaat van NRG-500! De policecar heeft knipperlichten! Elegy heeft een echt 2F2F sfeer! Bewerkt: 7 januari 2008 door GTA_XP
SWYV Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 vet van de NRG500 alleen zou jij de vuur effecten beter op bloodranger banger ofzo geplaats en een dragster auto vervangen en echt supervet van die flikken car! eindelijk toch eens een flikken car met knipperende zwaalilichten
GTA_XP Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 vet van de NRG500 alleen zou jij de vuur effecten beter op bloodranger banger ofzo geplaats en een dragster auto vervangenen echt supervet van die flikken car! eindelijk toch eens een flikken car met knipperende zwaalilichten En iedereen zegt dat het onmogelijk is En van die motor is het een test hoe het eruit zo zien Nou, ik denk dat ik die motor wel zou houden. Maar goed, naast modden, kan ik ook 2dfxen.
SWYV Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) vet, leg maar uit hoe jij het gedaan heb aan ons mijn pwnage limousine bus krijgt nu ubercoole interieur! - - - - - Bewerkt: 8 januari 2008 door SWYV
FerryN Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Wooo GTA_XP !! Very Nice Work, Zou ik die elegy mogen? en die policewagen en die NRG? Ze zijn super vet! Mvg Ferryn >>> Door DaBeast: Graag dit soort dingen gewoon via PB doen volgende keer?<<<
Puma Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Geile bus, wat is dat plaatje op de zij/achterkant van de bus, met die 'palmbomen' erop?
SWYV Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Puma, het is een logo met gebruik van Orlando logo te vinden op www.orlando.com site maar dan beetje aangepast en in 3D bewerkt
Timske Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Die moet gewoon ingame staan Weet je hoe mooi die is, logo enzo kei mooi!! En zie die tekst achterop ik krijg die nooit goed Maar echt HEEl mooi gemaakt Groetjes Tim
GTA_XP Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 vet, leg maar uit hoe jij het gedaan heb aan ons mijn pwnage limousine bus krijgt nu ubercoole interieur! Ghehe, als ik véél tijd heb, kan ik het uitleggen Wooo GTA_XP !!Very Nice Work, Zou ik die elegy mogen? en die policewagen en die NRG? Ze zijn super vet! Mvg Ferryn >>> Door DaBeast: Graag dit soort dingen gewoon via PB doen volgende keer?<<< Uhm, ik kan ze wel publiceren, als iemand er misbruik van maakt of ript en dan bewerkt, kan hij/zij de effects vergeten. Want ze verdwijnen compleet van de DFF file. En dan moet hij/zij de .sae weer opnieuw exporteren vanuit 3ds7. Iemand weleens gehoord van Dexx_tool en RW Analyze?
Timske Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Ik vind de vlam wel vet maar net iets te groot Maar SWYV mechien kun je topic over je bus maken
FerryN Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 vet, leg maar uit hoe jij het gedaan heb aan ons mijn pwnage limousine bus krijgt nu ubercoole interieur! Ghehe, als ik véél tijd heb, kan ik het uitleggen Wooo GTA_XP !!Very Nice Work, Zou ik die elegy mogen? en die policewagen en die NRG? Ze zijn super vet! Mvg Ferryn >>> Door DaBeast: Graag dit soort dingen gewoon via PB doen volgende keer?<<< Uhm, ik kan ze wel publiceren, als iemand er misbruik van maakt of ript en dan bewerkt, kan hij/zij de effects vergeten. Want ze verdwijnen compleet van de DFF file. En dan moet hij/zij de .sae weer opnieuw exporteren vanuit 3ds7. Iemand weleens gehoord van Dexx_tool en RW Analyze? @ GTA_XP Nee, nooit van gehoord. Hoezo? @DaBeast ok,sorry Mvg Ferryn
GTA_XP Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Nog verder aan mijn flikkenwagen gemod:D En...een motor met nitro.
SWYV Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 spijtig op de dak nog steeds standaarde zwaailicht maarja en kun jij de lampen niet kleiner maken? want nu ziet het te fel uit, meer kleine flitsjes ipv dikke flitsen ofzo? - - update: - zwarte door line gemaakt zodat de voordeuren goed zichtbaar is (links en rechts) - logo is nu ook te zien op voorkant van de bus! PWNAGE! e texture muur = leren! luxe! leren muren met hout ertussen - oranje lampjes op zijkanten geplaatst
Recommended Posts