Timske Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Mechien is het leuk als je banken met zebra print ofos doet
Mythbuster Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) Ziet er weer super vet uit SWYV! Zeker ingame zetten die handel, ookal is het waarschijnlijk verschrikkelijk high poly (Pas wel die wielkast aan, dat 6hoekige ziet er natuurlijk niet uit met zo'n mooi rond wiel eronder....) Nu we het toch over wielen hebben Heb uit eindelijk toch een keuze kunnen maken voor de '32 Ford. (Let niet op de shading(donkere vlakken) enzo in de body, dat komt goed bij het detachen en dan attachen van poly's ) Comments plz @hieronder: Rate mij dan ook! Pff... just kidding @Stefaneke: Thanks (BTW: See-through velgen zien erin GTA, denk ik, echt niet uit ) @Puma: Nais bankchen Misschien moet je ook zo'n leunstoel maken (Maar dan niet op het dak van een auto...) (Zoals er ook een keer een bij Scrapheap Challenge was, en in die tussenstukjes van Discovery Channel, dat je die fietsers voorbij ziet rijden en dan ineens een stoel ) Btw: What the fudge heeft CJ op z'n hoofd? Bewerkt: 16 januari 2008 door Mythbuster
DaBeast Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Wie het nog niet gelezen had in 'Show jouw models II topic' moet hem nu dus wel zien . Er word hier op los gespamt vind ik, tijd om daar een stokje voor te steken..Voeg dus aleen nog maar nuttige reacties toe, met -als je wilt raten- deftige rates en niet een post zoals "Mooi, 60%" (wat ook een regel is bij het GFX fora). Maar gewoon rates met wat er goed- en fout/slecht-er is aan de desbetreffende models. Natuurlijk moeten vragen als "Waar kan ik die tutorial vinden" via PB gehandelt worden, in plaats van hier (hoe het normaal ook zou moeten). Moest er toch geprobeert worden onzinnig te posten, word de post gewoon verwijdert (zonder enige notificatie). Na meerdere malen dit soort gevallen en ik zal je er op wijzen. En natuurlijk geld dit ook voor het voertuigen topic, waar het even erg aan toe gaat. Vriendelijke groeten, DaBeast
S-te-Fan Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Mythbuster, jij weet echt wel wat van car modelling . Maar ik dacht dat jij doorzichtige velgen ging maken? In ieder geval, blijf zo door gaan .
-eend- Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Wat moet ik daar nou van zeggen...
Gangsta Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 (bewerkt) Nais wiel! Lol! Dat doet me denken aan een oude Mr. Bean aflevering. Ik vindt het best een grappig idee. KUTGW Pluspunten - Ziet er grappig uit - Mooi erop gezet Minpunten - Geen stuur of iets anders want nu lijkt het alsof CJ een nep stuurtje in z'n handen heeft. Edit: Hieronderin: Ich heiSt Gangsta Bewerkt: 16 januari 2008 door Gangsta
S-te-Fan Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 (bewerkt) M'n schoenmerk altijd met z'n ideeën . Alweer origineel Puma! ziet er erg grappig uit. mischien zoals Gansta al zij een wieltje dat hij zomaar in de hand houd? Bewerkt: 16 januari 2008 door stefaneke
Puma Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Mja kan natuurlijk.. Hoppa, kiekes..
SWYV Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 maar Pumatje toch! droooooooooooooooooooooooog is het! sinds gisteren heb ik de Mafia Sentinel van GTA III omgebouwd tot een BMW E34 look-a-like zelf vind ik hem veel mooier dan de Mafia Sentinel vind ik Sketchup: - GTA III ingame (beta! dus verwacht niet meteen de mooiste): - -
Puma Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Nice work, dit herinnert me ergens aan: Ohja, nou krijgen we dit nog...
GTA_XP Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Wat is dat? Een oude versleten goedkope tank? Je gebruikt vast alleen Ketchup?
Puma Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) Nee, ik doe aan knippen-plakken met 3dsMax Ik snap nu eindelijk hoe al die dummy-zooi enzo werkt en dan gebruik ik het ook Oh en die deksel motorkap: dat is geen bug, dat is gewoon het schademodel. Normaal zit'ie er gewoon op, nu is'ie erafgereden Bewerkt: 17 januari 2008 door Puma
Mythbuster Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) Ziet er weer lekker uit SWYV!(Zoals ik je eigenlijk op MSN ook al vertelde ) Die Stretched Rhino ziet er gewoon té lol uit xD Het stuur van die gepimpte Greenwood zit aan verkeerde kant(Bij die die niet ingame is zeg maar, de cabrio dus..), Als je dat fixed moet je hem eigenlijk wel ingame zetten . (Ja ik weet dat het een Greenwood was, want dat had je ooit ergens verteld ) Nu mijn werkje... De cylinderkoppen van m'n '32'tje: En de grille is een beetje erg veranderd, want het klopte gewoon niet zoals het was. Toen ik ging kijken bleek hij qua vorm en qua hoek ook WAYYYY off te zijn. Dus dat heb ik maar even aangepast Nu zit hij wel naar m'n zin. (Let niet op de shading van die chassis rail enzo, komt goed bij detachen/attachen van poly's) EDIT@Forumrunner hieronder: Thanks, maar ehh, dat valt best mee hoor, als je het eenmaal een beetje snapt , als je net begint denk je wel "Dit ga ik nooooit leren" maar na wat ervaring gaat het vrijwel automatisch Bewerkt: 19 januari 2008 door Mythbuster
Wazuup Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Puma, prima dat je een eigen topic aanmaakt, maar post dan ook daar en niet overal een beetje. Bvd.
Recommended Posts