Puma Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Ziet er goed uit! Misschien kun je hier wel een soort van zweef-faggio van maken..! Dat wordt dan wel weer een beetje onrealistisch.. Anyway, keep up the good work! Edit Lol bijna precies tegelijk gepost xD Bewerkt: 3 juni 2007 door Puma
DaBeast Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Thanks voor alle comments. Ik heb besloten 2 versies te maken. De Faggio 500 (normaal) en de Faggio 600 (tuned). Bijden zullen bodypaints hebben en worden zeker gereleased. Nieuwe screes: De velgen die je hier ziet zijn voor de getunede versie, en zullen ook dienst doen voor een ingame test. Vriendelijke groeten, DaBeast
max96 Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Wauw, ziet er goed uit, met welk programmais dat?
S-te-Fan Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 3D studio Max, en ik dat DaBeast een advanced renderer heeft gebruikt
DaBeast Geplaatst: 14 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Omdat ik het zadel nog niet gemaakt heb. Ik ga waardchijnlijk een zadel van een fiets uit San Andreas nemen, omdat ik zelf blijkbaar geen zadel kan modellen. Tenminste, dat was zo toen ik snel even een zadel probeerde te maken. Maar goed, door weer naar de renders te kijken krijg ik zin in het modelen. Helaas kan dat niet wegens examens/schoolperriode. Dan maar wachten tot de vakantie. Nog 1 weekje . Vriendelijke groeten, DaBeast
DaBeast Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Double post... School is bijna voorbij en Ik heb eindelijk weer gaatje gevonden om verder te werken aan de Faggio 500. Tevens heb ik eindelijk een zadel gemaakt, deze moet wel nog wat aangepast worden, ik heb de SA MT Bike zadel gebruikt als refference pic. Vriendelijke groeten, DaBeast
Rivel Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Leuke details... Goede afwerking, maar ik misd en benzine dop...
[Baz] Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Dan moet je nog goed een 2e keer kijken, en dat zadel is volgends mij erg klein of niet ? Kus
SWYV Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Dan moet je nog goed een 2e keer kijken, en dat zadel is volgends mij erg klein of niet ? idd ik vond ook dat de zadel veels te klein voor een hele dikke kont van Carl Johnson (CJ)
Jorge_F Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Sowieso kan je goed zien dat hij dat zadel niet zelf heeft gemaakt omdat het er gewoonweg slechter uitziet dan de rest van het model. Vooral omdat ie zo low poly is. Als ik jou was zou ik of een nieuwe zadel proberen te modellen (k weet is erg lastig) of hem ff scalen, simpel . Maar ik weet zeker dat ons beestje wel wat verzint
Rivel Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 JE zadel is ook zo afgekapt vanachter...
Mythbuster Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ziet er zeer goed uit! Grappig dat de wielen ineens een stuk "ronder" LIJKEN zonder dat wireframe Ga zo door!!
S-te-Fan Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) Er is zojuist een nieuwe car modeller bij gekomen . (zelfverzonnen car) Rates and comments please Bewerkt: 25 juni 2007 door stefaneke
Nickonly Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Mooi! Een mix van een Audi TT en een Mazda RX8 . En helemaal in Gizmo stijl! Ga je zodadelijk ook velgen maken? En hij zal ook wel zeker niet ingame komen denk ik zo. Wil 'm wel zien als ie ook een interieur en dergelijke heeft .
Recommended Posts